گوناگون

بی تدبیری وزیر جهاد کشاورزی دامن میوه را گرفت

پارسینه: سخنگوی کمیسیون کشاورزی، آب و منابع طبیعی مجلس با اشاره به گرانی‌های موجود در میادین میوه و تره بار و چند برابر شدن قیمت‌ها گفت: مسئول گرانی‌ها وزارت جهاد‌ کشاورزی و بی تدبیری‌های این وزارتخانه است.

عباس پاپی‌زاده‌بالنگان، با بیان اینکه وزارت جها‌د کشاورزی عامل گرانی‌های اخیر بازار میوه درنخستین روز‌های سال جدید بوده است، تصرح کرد: چند برابر شدن قیمت برخی میوه‌ها خلاف وعده دولت و مسئولان بود.



نماینده مردم دزفول در مجلس شورای اسلامی با بیان این مطلب بی تدبیری وزیر جهاد کشاورزی این بار دامن میوه را گرفت و قیمت‌ها را در میادین نجومی کرد، گفت: بی‌تدبیری به حدی اوج گرفته که آمار دقیقی از تولید محصولات کشاورزی برای برنامه‌ریزی در جهت مصرف مناسب و عرضه به موقع محصول به بازار وجود ندارد.


سخنگوی کمیسیون کشاورزی، آب و منابع طبیعی مجلس با اشاره به گرانی‌های موجود در میادین میوه و تره بار و چند برابر شدن قیمت‌ها گفت: مسئول گرانی‌ها وزارت جهاد‌ کشاورزی و بی تدبیری‌های آن است.


این نماینده مردم در مجلس نهم با بیان اینکه طبق بحث انتزاع تنظیم بازار و قیمت گذاری در میادین میوه‌و تره‌بار بر عهده وزارت جهاد کشاورزی است، تصریح کرد: مسئول هر نوع گرانی میوه در بازار با هر دلیلی از جمله کمبود محصول یا افزایش تقاضا جهاد کشاورزی است.



نماینده مردم دزفول در مجلس‌با تأکید بر اینکه بی‌تدبیری و ضعف مدیریت خلیلیان وزیر جهاد کشاورزی هر بار سایه سنگین گرانی‌ را بر سر یک محصول آوار می کند، افزود: مسئولان به جای سره‌هم کردن مسئولیت خود در ماه‌های آخر کار خود به فکر چاره‌اندیشی برای بهبود اوضاع باشند.



وی عدم تحقق وعده‌های مسئولان برای کنترل بازار شب عید را عامل بی‌اعتمادی مردم دانست و گفت: سرایت گرانی از یک میوه به میوه دیگر بی‌تدبیری و سستی مسئولان برای کنترل بازار را به اذهان می‌رساند.



سخنگوی کمیسیون کشاورزی، آب و منابع طبیعی مجلس یادآور شد: در صورتی که وزارت جهاد کشاورزی آمار دقیقی از حجم تولید میوه در اختیار مسئولان قرار می‌داد برنامه‌ریزی منسجمی برای عرضه و مصرف محصولات به بازار انجام می شد و به این ترتیب دست دلالان نیز کوتاه می‌شد.



منبع:تابناک

ارسال نظر

  • علي از تهران

    چرا راجع به وضعيت اسفناك كارمندان اين وزارتخانه نمي نويسيد؟ اين وزارتخانه به گداخانه شهره است. حكم بنده فوق ليسانس با 20 سال سابقه هنوز زير يك ميليون است. درخالي كه ساير وزاتخانه ها و ارگانها به يك كارشناس همسان بالاي يك ميليون حقوق ميدهند.

نمای روز

داغ

صفحه خبر - وب گردی

آخرین اخبار

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت پارسینه هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد