گوناگون

هتل‌های اقتصادی رامسر و تهران

هتل‌های اقتصادی رامسر و تهران

از آنجایی که شهر رامسر از شهرهایی است که خصوصا در ماه‌های تابستان مسافران زیادی را جذب خود می‌کند، رزرو هتل رامسر آن هم با قیمت مناسب ممکن است بعضی اوقات کمی دشوار شود.

پارسینه: وقتی مهیای یک سفر می‌شوید، یکی از چیزهایی که توجه به آن می‌تواند اهمیت زیادی داشته‌باشد پیش‌بینی هزینه‌های آن سفر است. اینکه بدانید برای سفر خود قرار است تا چه اندازه خرج کنید و چه چیزهایی در اولویت شما است، به شما کمک می‌کند تصمیمات بهتر و مناسب‌تری بگیرید. حتما می‌دانید که اگر مکان اقامتی شخصی نداشته‌باشید، رزرو هتل و یک محل مناسب برای اقامت، از اولویت‌هایی است که بخشی از هزینه سفر را به خود اختصاص می‌دهد.

 

خصوصا اگر سفر شما به شهری مانند رامسر باشد، یا اگر از شهر دیگری قصد سفر به شهری مانند پایتخت را داشته‌باشید، احتمالا باید هزینه قابل توجهی را برای اقامت خود بپردازید. از آنجایی که شهر رامسر از شهرهایی است که خصوصا در ماه‌های تابستان مسافران زیادی را جذب خود می‌کند، رزرو هتل رامسر آن هم با قیمت مناسب ممکن است بعضی اوقات کمی دشوار شود. اگر از شهر دیگری قصد سفر به تهران را دارید هم باید یدانید که این شهر پر از هتل‌های گران قیمت و چند ستاره لوکس است. پس لازم است برای رزرو هتل تهران با قیمت مناسب کمی بیشتر به جست‌وجو بپردازید.

رزرو هتل اقتصادی در رامسر

همانطورکه گفته‌شد هرساله مسافران و گردشگران بسیاری برای تنفس در هوای بی‌نظیر و تماشای طبیعت دیدنی رامسر به آن می‌روند. اماکن اقامتی و هتل‌های فراوانی در رامسر وجود دارند. با این حال اگر قصد رزرو هتل رامسر با قیمتی پایین‌تر را دارید خوب است تعدادی از هتل‌های اقتصادی یا به عبارتی ارزان‌ را بشناسید تا هنگام انتخاب دچار سردرگمی نشوید.

هتل ملکشاه رامسر

هتل ملکشاه از هتل‌های سه ستاره رامسر است. این هتل در سال 1385 تاسیس و 10 سال پس از آن نیز بازسازی شد. هتل بزرگ ملکشاه سه طبقه و 67 اتاق دارد. محل قرارگیری آن نیز در منطقه چالکرود در شش کیلومتری شهر رامسر است. اگر نزدیکی به مرکز شهر برای شما اهمیت نداشته‌باشد و به دنبال جایی دور از بافت شهری باشید این هتل برای شما می‌تواند انتخاب خوبی باشد.

images_1720805458_6691685206b37

 

هتل آپارتمان متین ترنج رامسر

هتل آپارتمان متین با اینکه دو ستاره بیشتر ندارد از هتل‌های خوب شهر رامسر به حساب می‌آید. این هتل در سال 1396 تاسیس شده است و اتاق‌های دل‌باز و خوبی دارد. همچنین در هتل آپارتمان متین ترنج امکانات ورزشی نیز وجود دارد. می‌توان گفت موقعیت مکانی آن نیز بسیار مناسب است. از این هتل تا تله‌کابین رامسر کمتر از 10 کیلومتر، تا کاخ موزه مرمر پنج کیلومتر و تا جواهرده 30 کیلومتر فاصله دارید.

هتل آپارتمان اسکان رامسر

هتل آپارتمان رامسر در سال 1390 به لیست هتل‌های رامسر اضافه شده‌است. اگر دوست دارید نزدیک به ساحل اقامت داشته‌باشید، و در عین حال هزینه هنگفتی را صرف محل اقامت خود نکنید، این هتل برای شما مناسب است. این هتل پنج طبقه و در مجموع 14 واحد اقامتی دارد. می‌توانید در چنین هتل آپارتمانی کاملا راحت باشید و آن را مانند خانه خود بدانید! از هتل اسکان تا جنگل صفارود 9 کیلومتر و تا موزه کاخ رامسر شش کیلومتر فاصله است.

رزرو هتل اقتصادی در پایتخت

اگر به دنبال یک اقامت کوتاه و ارزان در پایتخت هستید، می‌توانید با تعدادی از هتل‌های اقتصادی‌تر این کلان شهر آشنا شوید. رزرو هتل تهران آن هم با قیمتی مناسب با این شلوغی پایتخت، شاید به نظر سخت بیاید اما اگر کمی بگردید حتما به منظور و هدف خود می‌رسید.

همیشه دلایل مختلفی وجود دارند که در تعین هزینه رزرو یک هتل تاثیرگزار هستند. یکی از این عوامل محلی است که هتل در آن قرار گرفته‌است. طبیعتا اگر بخواهید در مناطق شیک یا به عبارتی در شمال شهر اقامت داشته‌باشید، باید هزینه نسبتا زیادی را برای هر شب اقامت خود بپردازید. هیچ‌گاه قیمت رزرو یک شب هتل در مکانی مانند جردن و ولنجک با محلی مانند میدان انقلاب یکی نیست.

images_1720805458_669168520b2f4

ویژگی‌های مثبتی ازجمله آب‌وهوای خوب در مناطق بالاتر موجب آن می‌شود که هزینه اجاره هتل در این نواحی کمی سخت‌تر از سایر مناطق مانند مرکز شهر باشد. بسیاری از هتل‌ها نیز از شهرت زیادی برخوردار هستند و در بهترین جاهای پایتخت ساخته‌شده‌اند. این هتل‌ها عموما برای برگزاری مراسمات خاص، پذیرایی از میهمانان خاص، جلسات مهم و کنسرت‌ها نیز مورد استفاده قرار می‌گیرند.

با این حال اگر به دنبال رزرو هتل‌های ارزان و اقتصادی در شهر تهران هستید می‌توانید به مناطقی که در مرکز شهر یا پایین‌تر هستند سری بزنید. البته این به آن معنی نیست که هتل‌های اقتصادی در مناطق خوبی قرار ندارند. خارج از منطقه‌ای که هتل در آن قرار دارد، امکاناتی که به شما ارائه می‌دهد و تعداد ستاره‌های آن موجب افول قیمت آن می‌شود.

 

ارسال نظر

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت پارسینه هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    نمای روز

    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت پارسینه هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    داغ

    حواشی پلاس

    صفحه خبر - وب گردی

    آخرین اخبار