گوناگون

معرفی کانسیلر اصل

معرفی کانسیلر اصل

کانسیلر یک محصول آرایشی است که برای پوشاندن لکه‌ها و سیاهی دور چشم به کار می رود.

پارسینه: بچه‌ها، امروز می‌خوام راجع به کانسیلر صحبت کنم. کانسیلر همونطور که می‌دونی یه جور محصول آرایشی هست که برای پوشوندن لکه‌ها، سیاهی دور چشم، و هر چیزی که می‌خوای پنهان کنی، استفاده میشه. اما نکته‌ی مهم اینه که کانسیلر اصل و با کیفیت چطوری باید باشه.

چطور کانسیلر اصل رو بشناسیم؟

  1. کیفیت و بافت: کانسیلر اصل معمولاً بافتی لطیف و نرم داره و به راحتی روی پوست blend می‌شه. وقتی ازش استفاده می‌کنی نباید احساس سنگینی کنی یا روی پوستت ماسیدگی ایجاد بشه.
  2. رنگ و پوشش: کانسیلر اصل باید رنگی نزدیک به رنگ پوست تو داشته باشه. البته برای پوشوندن سیاهی دور چشم، یک یا دو درجه روشن‌تر از پوستت هم می‌تونه خوب باشه. پوشش باید کاملاً صاف و یکنواخت باشه و عیوب رو به خوبی بپوشونه.
  3. پایداری: کانسیلر خوب باید روی پوست بمونه و سریع نریزه. اگر بعد از چند ساعت استفاده احساس کردید کانسیلر شل شده یا کمرنگ شده، ممکنه تقلبی باشه.
  4. بسته‌بندی و تاریخ انقضا: کانسیلرهای اصل معمولاً در بسته‌بندی‌های با کیفیت و با تاریخ انقضا مشخص به فروش می‌رسه. حتماً باید به تاریخ انقضا و جعبه‌ی محصول دقت کنی.

0de08a6e-a509-4704-8d0c-4819bd1f8095

چطور از کانسیلر استفاده کنیم؟

برای استفاده از کانسیلر، معمولاً یکمی ازش رو روی نقاط مورد نظر (مثل زیر چشم‌ها یا جاهایی که نقص داره) می‌زنی و با انگشت یا براش پخش می‌کنی. بعد از اینکه به خوبی پخش شد، می‌تونی با پودر فیکس برای تثبیت بیشترش استفاده کنی.

با استفاده از کانسیلر اصل، می‌تونی به راحتی عیوب صورت رو بپوشونی و آرایش طبیعی و زیبا داشته باشی. پس دفعه بعد که میری خرید، یادت باشه به این نکته ها توجه کنی و کانسیلر اصل و با کیفیت بخری.

حالا بیا یه کانسیلر اصل و ترند رو بهت معرفی کنم:

کانسیلر تارت: دوست جدید پوستت!

تو معرفی کانسیلر اصل میخوام یکی از خفن ترین هارو بهت بگم. اگه دنبال یه کانسیلر باکیفیت و عالی هستی که واقعا کارش رو خوب انجام بده، کانسیلر تارت (Tarte Shape Tape) یکی از بهترین گزینه‌هایی که از انتخابش پشیمون نمیشی.

چرا کانسیلر تارت؟

  1. پوشش فوق‌العاده: کانسیلر تارت خیلی خوب هر نوع نقصی رو می‌پوشونه، از سیاهی دور چشم گرفته تا لکه‌های پوست. فقط کافیه یه لایه نازک ازش بزنی و با انگشت یا براش پخش کنی.
  2. بافت کرمی و سبک: این کانسیلر بافتی کرمی و سبک داره که اصلاً روی پوست احساس سنگینی نمی‌کنی. به راحتی blend می‌شه و به پوست شما نمی‌چسبه.
  3. پایداری بالا: یکی از ویژگی‌های عالی کانسیلر تارت اینه که طولانی‌مدت روی پوست می‌مونه و نیاز به تجدید مداوم نداره. حتی وقتی طول روز مشغولی، کانسیلر تارت با کیفیت خود رو حفظ می‌کنه.
  4. رنگ‌بندی مناسب: تارت رنگ‌های مختلفی داره که می‌تونی بسته به رنگ پوست خودتون انتخاب کنی. برای پوشاندن سیاهی دور چشم، می‌تونی رنگی کمی روشن‌تر انتخاب کنی.

ecddbe45-01d8-49ba-9b8b-40b4c5cf2952

چطور ازش استفاده کنیم؟

برای استفاده از کانسیلر تارت، باید یه مقدار کوچیک ازش رو زیر چشم‌ها یا روی جاهایی که نیاز به پوشش داره بزنی و با براش یا انگشت به آرومی پخش کنی. اگه می‌خوای یه نتیجه بی‌نقص داشته باشی، می‌تونی بعدش با یه پودر فیکس روی صورت رو بپوشونی.

کانسیلر تارت واقعاً یکی از بهترین‌هاست و اگر می‌خوای پوستت همیشه زیبا و بدون عیب بمونه، پیشنهاد می‌کنم حتماً امتحانش کنی. که به راحتی میتونی از سایت مای سفورا که بهت مشاوره هم میده بگیری، مطمئنم که ازش خوشت میاد!

سلب‌ مسئولیت: تحریریه‌ی پارسینه در تهیه‌ محتوای این آگهی تبلیغاتی نقشی نداشته و مسئولیتی در قبال صحت آن ندارد.

ارسال نظر

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت پارسینه هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    نمای روز

    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت پارسینه هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    داغ

    حواشی پلاس

    صفحه خبر - وب گردی

    آخرین اخبار