گوناگون

۳ کشته و ۸ زخمی در حوادث رانندگی امروز

پارسینه: رئیس مرکز کنترل ترافیک راهور ناجا از کشته شدن 3 نفر و مصدومیت 8 نفر در حوادث رانندگی امروز جاده‌های کشور خبر داد.

سرهنگ رضا سلبی، رئیس مرکز کنترل ترافیک راهور ناجا، در گفت‌وگو با خبرنگار انتظامی فارس اعلام کرد: ساعت 8:20 صبح امروز بر اثر واژگونی یک‌دستگاه سواری پژو 405 در کیلومتر 129 جاده شاهرود به سبزوار در استان سمنان، یک نفر جان خود را از دست داد و 3 نفر مجروح شدند.

وی افزود: کارشناسان پلیس راه علت این تصادف را عدم توانایی در کنترل وسیله نقلیه ناشی از خستگی و خواب آلودگی از جانب راننده سواری پژو 405 اعلام کردند.

رئیس مرکز کنترل ترافیک راهور ناجا در خصوص حادثه دیگری گفت: ساعت 11:15 پیش از ظهر امروز بر اثر تصادف بین یک‌دستگاه سواری سمند با یک‌دستگاه وانت تویوتا در کیلومتر 12 جاده فرعی مختاران در استان خراسان جنوبی 2 نفر جان خود را از دست دادند و 5 نفر مجروح شدند که کارشناسان پلیس راه علت این تصادف را عدم رعایت حق تقدم از جانب راننده سواری سمند اعلام کردند.

منبع: خبرگزاری فارس

ارسال نظر

نمای روز

داغ

صفحه خبر - وب گردی

آخرین اخبار

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت پارسینه هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد