گوناگون

پرداخت وام به خانواده ايثارگران در سراسر كشور

پارسینه: وی افزود: همزمان با ولادت حضرت معصومه (س) شاهد شروع به کار آزمایشی سیستم نرم افزاری مالی حسابداری کوثر بوده که به زودی و مقارن با ولادت حضرت امام رضا (ع) شاهد راه اندازی قطعی آن خواهیم بود.

مدیرعامل صندوق قرض الحسنه شاهد اعلام كرد: همزمان با ميلاد امام رضا(ع) تمامي ايثارگران عضو مي توانند در هر نقطه از كشور از طريق صندوق قرض الحسنه شاهد اقدام به درخواست وام كنند.

دکتر افشين سفاهن گفت: تمام اعضاء صندوق قرض الحسنه شاهد می توانند در هر نقطه از کشور برای دریافت وام اقدام کنند چرا كه با راه اندازی سیستم نرم افزاری مالی حسابداری کوثر ارائه خدامت به خانواده های معظم شهدا و ایثارگران معزز حذف و همه اعضاء صندوق قرض الحسنه شاهد می توانند با مراجعه به مناطق این صندوق در بنیاد شهید و امور ایثارگران سراسر کشور برای دریافت وام قرض الحسنه طبق ضوابط اقدام نمایند.

وی افزود: همزمان با ولادت حضرت معصومه (س) شاهد شروع به کار آزمایشی سیستم نرم افزاری مالی حسابداری کوثر بوده که به زودی و مقارن با ولادت حضرت امام رضا (ع) شاهد راه اندازی قطعی آن خواهیم بود.

سفاهن راه اندازی سیستم جدید مالی و حسابداری صندوق قرض الحسنه را یکی از مهمترین اتفاقات 20 ساله حیات صندوق برشمرد و گفت: حذف مرزهای جغرافیایی و ارتقاء سطح کیفی خدمات از جمله اهداف این طرح بوده که در کل مجموعه بنیاد شهید و امور ایثارگران بی نظیر است.

منبع: خبرگزاری مهر

ارسال نظر

  • همت

    جان مادرتون با این دروغ ها مردم را نسبت به ایثارگران حساس نکنید.

  • حمید

    یه سوال خدا وکیلی ما که نه خونواده جانباز ایثارگریم نه کسی رو داریم پس بریم بمیریم دیگه نه . ما باید چه خاکی به سرمون بریزیم . ما رو شرمنده خونوادهامون هم کردید شما

  • ناشناس

    بابا حرف اينارو باور مكنيد اصلا فقط اسم شهدا مونده يكي بياد بمن فرزند شهيد بگه فلان وام رو بهت داديم فلان امكانات ، اينا فقط حرفش رو ميزنن ، در ضمن برادر چرا شرمنده خانواده ات ميشي برو كار كن عرضه داشته باش بيخودي هم ناراحت نشو شرمنده خانواده ات نباش يا اگه خيلي دوست داري برو شهيد شو خانواده ات استفاده كنه

  • حسین

    آقا حمید و همه هموطنانی که این خبر را خوندن و با آقا حمید هم نظر هستند من خودم خانواده آزاده- جانباز و شهید هستم بخدا چنین چیزی نیست اگر هم باشه برای بند خودشونه. لطفا نسبت به ایثارگران بی مهری نکنید. ماهم از شما هستیم ولی به نام ما برای خودشون....

  • مستانه

    ای خدا تو شاهدی که هیچ کدوم از این موارد در ارتباط با خانواده های ایثارگران انجام نمیشه و همه اینها دروغ هستند. از همه هموطنان عزیزم می خوام که برن و با چشم خودشون حال و روز این خوانواده ها رو ببینن. مخصوصا فیش حقوقشون! من فرزند شهید هستم . الان باید ببینید که همکارای پدرم بچه هاشون توی چه موقعیت هایی هستند. حتی حقوق بازنشستگی عموم که توی یک پست پائینتر از پدرم بود دوبرابر حقوق ماست! کجاست اون همه رفاهی که مسئولین ازش دم می زنن! این ها همه حقه های سیاسی هستن که دولت داره به مردم می زنه! الان یکسال هست که ارشد گرفتم با امتیاز شاگرد اولی ولی هیچ جا کار گیرم نیم یاد از طرفی همه می گن مگه میشه خانواده شاهد باشی ارشد باشی معدلت این باشه ولی کار گیرت نیاد! ای کاش همه به خودمون بیایم و ببینیم که چه کلاهی سرمون رفته! پدر من جز خانواده خودش ، 2 خانواده بی سرپرست رو هم حمایت می کرد. اما الان به زور تا آخر ماه دوام می یاریم.
    به امید یک روز بهتر با افکار بازتر

نمای روز

داغ

صفحه خبر - وب گردی

آخرین اخبار

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت پارسینه هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد