گوناگون

نامگذاری مکانی به نام فرج الله سلحشور

پارسینه: رییس کمیته عمران شورای اسلامی شهر تهران گفت: هدف از تصویب لایحه جدید پرداخت عوارض طرح ترافیک این بوده است که امکان ادامه سفر درون شهری بوده نه فروش طرح .

رییس کمیته عمران شورای اسلامی شهر تهران گفت: هدف از تصویب لایحه جدید پرداخت عوارض طرح ترافیک این بوده است که امکان ادامه سفر درون شهری بوده نه فروش طرح .

اقبال شاکری امروز یکشنبه در دویست و چهل و دومین جلسه شورا ضمن اشاره به حضور پر شور مردم در انتخابات 7 اسفند گفت: در وهله اول از دوستان درخواست داریم با توجه به اتمام بودجه بندی سال 95 فایل بودجه ای که برای فرمانداری ارسال کردند در اختیار اعضای شورا نیز قرار گیرد.

وی در ادامه با اشاره به لایحه پرداخت عوارض طرح ترافیک افزود: با توجه به اینکه هدف ما در لایحه جدید امکان ادامه سفر درون شهری بوده نه فروش بیشتر طرح ترافیک لذا از شهرداری تهران درخواست داریم جزییات این لایحه را منتشر کنند تا مردم از آن آگاه شوند.

بر اساس گزارش اداره کل ارتباطات و بین الملل شورای اسلامی شهر تهران، شاکری افزود: در این لایحه امکان انتخاب روز بر حسب ضرورت ورود به محدوده وجود دارد و سازمان ها نیز بهتر است بر اساس نیاز و روزهای دارای ضرورت نسبت به خرید طرح ترافیک اقدام کنند.

رییس کمیته عمران در خاتمه با اشاره به درگذشت فرج الله سلحشور گفت: به پاس خدمات این هنرمند عزیز شایسته است مکانی در شهر تهران به نام وی نام گذاری شود.

ارسال نظر

  • ملت

    ايكاش يه خيابون هم به اسم اون آدمي كه مامورين شهرداري كشتنش يا اون لبو فروشي كه چرخشو داغون كردند يا اون كارواشي كه تو سعادت آباد بهش حمله كردند، گذاشته ميشد

  • مسعود همیشگی

    یعنی چی؟ کشور اینهمه هنرمند شایسته داره، اگر قرار باشه به سلیقه هر کسی مکانهای عمومی نامگذاری بشه، که دیگه باید فاتحه تهران را خوند. حتما 4 روز دیگه هوس می کنید، مکانهایی را هم به نام ده نمکی و حاتمی کیا و شریفی نیا کنید!!!! چرا انقدر زود جو گیر می شید؟ سریال یوسف ع را ساخته خود حضرت یوسف ع که نبوده!!! اصلا به نام خود حضرت یوسف مکان یا خیابانی نامگذاری کردید که می خواهید به نام کارگردان فیلمش نامگذاری کنید؟ بعضی ها برای پاچه خواری یک حرفهایی میزنند که جن ها هم شاخ در میان چه برسه به آدمیزاد!!!

  • ناشناس

    این همه آدم مهم و تاثیرگذار داشته این کشور که هیچ خیابان و حتی کوچه ای رو به اسم اونها نامگذاری نکردن. اونوقت این مرحوم چی کار کرده؟ هر کاری هم کرده صد برابر پولش رو گرفته

  • سبیل نازک

    میخوام نشود

نمای روز

داغ

صفحه خبر - وب گردی

آخرین اخبار

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت پارسینه هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد