گوناگون

محور هراز از شمال به جنوب یکطرفه شد

پارسینه: رئیس پلیس راه شرق استان تهران گفت: محور هراز از شمال به جنوب یکطرفه شد.

سرهنگ سیاوش محبی، عصر دوشنبه با اعلام این خبر در جمع خبرنگاران اظهار داشت: محور هراز به دلیل ترافیک سنگین شمال به جنوب و در مسیر برگشت به تهران یک طرفه شد

محبی افزود: این محور تا اطلاع ثانوی یک طرفه خواهد بود و متاسفانه به دلیل حجم کم و کم عرض بودن محور هراز، این جاده گنجایش کافی را برای عبور خودروها ندارد و به همین دلیل در حال حاضر ترافیک فوق سنگین را در این محور به سمت شهر تهران مشاهده می کنیم.

رییس پلیس شرق استان تهران اظهار داشت: ترافیک در محور فیروزکوه نیز در هر دو مسیر پر حجم و تردد خودروها با کندی مواجه است.

وی در ادامه بیان داشت: رانندگان و مسافران نوروزی قبل از ورود به هر محوری ابتدا استعلام های لازم را از پلیس راه و راهداری اخذ کنند و سپس تصمیمات لازم جهت سفر را اخذ نمایند.

محبی با اشاره به اینکه مسافرین لازم است تمامنکات و قوانین رانندگی رادر نظر داشته باشند گفت: از رانندگان و مسافرین نوروزی می خواهیم با مدیریت صحیح به سفر خود بپردازند تا با مشکلی مواجه نشوند همچنین در صورت خستگی و یا خواب آلودگی حتما به استراحت بپردازند و استراحت ۲ ساعته پس ازرانندگی را حتما مد نظر داشته باشند تا انشااله با انهایت آرامش و سلامت به مقصد برسند.

منبع: خبرگزاری مهر

ارسال نظر

نمای روز

داغ

صفحه خبر - وب گردی

آخرین اخبار

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت پارسینه هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد