گوناگون

طرح ویژه پلیس برای برقراری امنیت مراکز خرید در ایام پایانی سال

پارسینه: فرمانده نیروی انتظامی تهران بزرگ با اشاره به این مطلب که بیش از ۹۵ درصد از افراد دستگیر شده سابقه‌دار هستند گفت: این افراد بیشتر سارقان بوده اند.

سردار حسین ساجدی‌نیا فرمانده انتظامی تهران بزرگ در جمع خبرنگاران گفت: در راستای اجرای دهمین مرحله از طرح برخورد با اراذل و اوباش و اخلالگران نظم و امنیت عمومی از ساعت 4 بامداد امروز با عملیات مشترک در سطح شهر تهران و به خصوص منطقه جنوب غربی شهر تهران 80 نفر از اراذل و اوباش به نام و سطح یک پایتخت دستگیر شدند.

سردار ساجدی‌نیا افزود: دستگیری این افراد طبق درخواست مردم و با شناسایی مجموعه اطلاعات و یگان‌های مختلف عملیاتی پلیس پایتخت دستگیر شده‌اند.

وی افزود: در اجرای مراحل مختلف این طرح تاکنون هزار و 443 نفر از اراذل شهر تهران دستگیر و با آنها برخورد شده است و به مراجع قضایی معرفی شده‌اند.

فرمانده نیروی انتظامی تهران بزرگ با اشاره به این مطلب که بیش از ۹۵ درصد از افراد دستگیر شده سابقه‌دار هستند گفت: این افراد بیشتر سارقان بوده اند.

ساجدی نیا تصریح کرد: برای مبارزه با هرگونه ناامنی پلیس تمام تلاش خود را به کار خواهد بست.

وی افزود: با توجه به ایام پایانی سال و درخواست شهروندان برای حضور در مراکز خرید، مأموران پلیس راهور و پلیس امنیت تهران بزرگ در زمینه ایجاد امنیت مراکز خرید فعالیت مشترک خواهند داشت.

منبع: خبرگزاری فارس

ارسال نظر

نمای روز

داغ

صفحه خبر - وب گردی

آخرین اخبار

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت پارسینه هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد