گوناگون

سرنوشت آی‌نور، دخترک ۲ ساله مفقود شده الیگودرزی به کجا رسید؟+ فیلم و عکس

سرنوشت آی‌نور، دخترک 2 ساله مفقود شده الیگودرزی به کجا رسید؟+ فیلم و عکس

آی‌نور دختربچه 2 ساله الیگودرزی است که از ظهر روز پنجشنبه 18 مردادماه گم شده است و تلاش‌های همگانی برای یافتن او تاکنون بی‌نتیجه بود.

به گزارش پارسینه؛ این روزها بخشی از شهرستان الیگودرز در استان لرستان، در ناراحتی و نگرانی به سر می برد چرا که آی‌نور، دختر بچه 2 ساله این شهرستان از چند روز گذشته تاکنون گم شده و از سرنوشت او اطلاعی در دست نیست. ماجرا از آنجا شروع شد که اواخر هفته گذشته مادر، آی‌نور را حمام و روانه حیاط خانه کرد. ساعتی بعد فارغ از کار مستمر، پی دخترک را گرفت اما متوجه غیبتش شد. اوایل گمان کرد در همین اطراف است اما با گذر ساعت ها، باور کرد نور چشمش گم شده است.

XdoQTF1fVdmH

آی‌نور دخترک ۲ساله الیگودرزی از یک خانواده روستایی در ده سفید بخش مرکزی است که ظهر پنجشنبه حوالی ساعت ۱۵ مفقود شد. ابتدا با کمک خانواده و همسایه ها همان اطراف را جستجو کردند اما با فرا رسیدن غروب و نزدیک شدن به تاریکی شب، خبری از او نشد و لاجرم به هلال احمر اطلاع دادند. به گزارش اقتصادنیوز، در طول این چند روز که آی‌نور به خانه برنگشته است، قلب آدم بزرگ ها برای آی نور کوچک می تپد، گندم‌زارها و کشتزارهای اطراف روستا فرش زیر پایشان شده است، مردان و زنان شانه به شانه هم، وجب به وجب اطراف روستا را در جستجوی دخترک گز و گوشه به گوشه کشتزارها را مرور کرده اند و با نگرانی و دلهره مادر و پدر یسنا شریک شدند.

چهارمین روز عملیات جست وجو

به گزارش در چهارمین روز عملیات جستجو، مهدی اداوی سرپرست فرمانداری الیگودرز با اشاره به ادامه تلاش‌ها برای یافتن دختر گم‌شده الیگودرزی به رسانه ها گفت: «گروه‌های آفرودسوار و موتوسوران از الیگودرز و ازنا به روستای ده‌سفید اعزام شدند. همچنین سه قلاده سگ زنده‌یاب از خرم‌آباد به روستای ده‌سفید رفته اند. بیش از ۹۰ درصد روستای ده‌سفید توسط سگ‌های زنده‌یاب جست‌وجو شد امّا هیچ‌گونه اثری از کودک گم‌شده الیگودرزی پیدا نشد.»

azYiCqnBbmRS

وی همچنین اعلام کرد که «پنج اکیپ امدادرسانی هلال‌احمر برای یافتن آی‌نور به روستای ده‌سفید اعزام شد و امدادرسانی برای یافتن این کودک الیگودرزی همچنان ادامه دارد. نیروهای بسیج و انتظامی، گروه‌های مردمی و کوهنوردان نیز برای یافتن این دختر گم‌شده الیگودرزی پای‌کار آمده‌اند. علاوه بر این، جلسه ستاد مدیریت بحران الیگودرز برای یافتن آی‌نور تشکیل شده‌ و تلاش‌های برای یافتن این کودک الیگودرزی با تیم‌های مستقر در روستای ده‌سفید ادامه دارد.»

E6yV8lsIfXpt

 

بالگرد اورژانس به پرواز درآمد

به گزارش اقتصادنیوز، بر اساس مطلبی که ایرنا نوشته است، محمد قدمی، مدیرعامل جمعیت هلال احمر لرستان هم گفت: «درخواست مجوز پرواز اورژانس هوایی الیگودرز به منظور ادامه جستجوها برای یافتن کودک مفقود شده الیگودرزی مطرح شده است و بالگرد امدادی روز گذشته به پرواز درآمد.»

امروز پنجمین روز از گم شدن آی‌نور می گذرد اما تاکنون خبر رسمی از آخرین وضعیت جستجوها مخابره نشده است.

منبع: ایرنا

ارسال نظر

  • ناشناس

    دزدی بچه
    پلیس هم خوابه
    هر روز خبرهای اینطوری

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت پارسینه هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    نمای روز

    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت پارسینه هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    داغ

    حواشی پلاس

    صفحه خبر - وب گردی

    آخرین اخبار