گوناگون

دستور ویژه رادان در خصوص حادثه لاهیجان و برخورد با متخلفین احتمالی

دستور ویژه رادان در خصوص حادثه لاهیجان و برخورد با متخلفین احتمالی

مرکز اطلاع‌رسانی پلیس از دستور ویژه فرمانده کل انتظامی کشور در خصوص بررسی وقوع حادثه در شهرستان لاهیجان خبر داد.

به گزارش پارسینه به نقل از ایسنا، مرکز اطلاع‌رسانی پلیس اعلام کرد: در پی حادثه فوت فردی مذکر در پاسگاه روستای ناصرکیاده از توابع شهرستان لاهیجان، فرمانده کل انتظامی کشور دستور ویژه رسیدگی به موضوع را صادر کرد و اینچنین به قید فوریت، تیم تخصصی بازرسی کل فراجا از ۷۲ ساعت گذشته در محل حادثه استقرار یافتند.

همچنین برابر دستور اکید سردار رادان تمامی متهمان حادثه تحت بازجویی و تحقیق هستند.

در پایان این اطلاعیه آمده که پلیس به‌هیچ عنوان از خطاهای این‌چنین چشم پوشی نکرده، با متخلفین احتمالی برخورد و نتیجه اقدامات تکمیلی به اطلاع عموم خواهد رسید.

الیاس حضرتی، رئیس شورای اطلاع رسانی دولت، روز پنجشنبه گفت: در پی حادثه تلخ لاهیجان، رئیس جمهور به وزیر کشور دستور داد با تشکیل و اعزام کمیته‌ای به لاهیجان تمامی جوانب حادثه را بررسی و گزارش و نتیجه بررسی را در اسرع وقت به هیات وزیران اعلام کند.

 

ارسال نظر

  • سعید

    جناب رادان چنانچه بیگانه ای در لباس مقدس پلیس بنام حسن مفخمی با کسوت پلیس در مازندران اعلام میدارد( گردن شان را بشکنید پاسخش بامن جنابعالی ) باید واکنشی نشان میدادید که هموطن شما لایق شکستن گردن نیست نه اینکه جنازه شحص پس از این دستور جابرانه در پزشکی قانونی باشد و پس از مرگ سهراب بدنبال نوشداروی تشفی داغ جامعه

نمای روز

داغ

صفحه خبر - وب گردی

آخرین اخبار

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت پارسینه هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد