گوناگون

عاملان انتشار پیامک دروغین دستگیر شدند

پارسینه: رئیس پلیس فتا استان کرمان از دستگیری عاملان انتشار پیامک بخشیده شدن خلافی خودروها خبر داد. عاملان انتشار پیامک دروغین دستگیر شدند.

سرهنگ اسماعیلی در این باره، گفت: در راستای ارسال پیامکی شایعه برانگیز برای تعداد زیادی از هموطنان مبنی بر "بخشش خلافی ها" ، پلیس فتا تحقیقات خود را برای شناسایی عوامل آن آغاز کرد.

وی افزود: پیامکی که در بهمن ماه امسال با متن " اگر ماشین تان خلافی دارد، شماره سریالی که روی کارت مشخصات ماشین به صورت عمودی نوشته شده را به شماره اعلامی ارسال تا خلافی شما به مناسبت ۲۲ بهمن بخشیده شود" برای هموطنان ارسال شده بود، باعث تشویش اذهان عمومی شد.

رییس پلیس فتای کرمان ادامه داد: در این راستا با پیگیری های کاراگاهان متخصص این پلیس، سرانجام سه متهم مربوط به این پرونده شناسایی و طی عملیاتی ضربتی دستگیر شدند.

وی افزود: متهمان ضمن اعتراف صریح به بزه انتسابی خود اظهار داشتند، در سطح شهر شایعه شده بود که چنین طرحی از سوی پلیس راهور انجام می شود ، بنابراین برای اطلاع رسانی به دوستان، اقدام به ارسال این پیامک کردیم، هرگز تصور نمی کردیم که توسط پلیس دستگیر شویم.

براساس گزارش پلیس، رییس پلیس فتای کرمان با اشاره به اینکه کارشناسان این پلیس ظرف مدت ۱۲ ساعت کار تحقیقاتی و فنی متهمان این پرونده را شناسایی و دستگیر کردند، گفت : متهمان به همراه پرونده، تحویل مراجع قضایی شدند.

منبع: خبرگزاری ایسنا

ارسال نظر

  • ناشناس

    شناسایی مبدا پیامک مگر کار سختی ست که پلیس فتا با 12 ساعت کار تحقیقاتی و فنی موفق به شناسایی شده است؟!!

نمای روز

داغ

صفحه خبر - وب گردی

آخرین اخبار

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت پارسینه هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد