گوناگون

از قاهره تا تگزاس

از قاهره تا تگزاس

پارسینه: سه‌بسار، اندونزی: یک موز فروش در بازار سنتی Lambaro منتظر مشتری است.شیلپانکینگو، مکزیک: هزاران معترض به تغییرات آموزش دولتی فدرال تظاهرات می‌کنند...



وست، تگزاس، آمریکا: یک آتش‌نشان در میان ویرانه‌های یک آپارتمان در نزدیکی محل انفجار کارخانه‌ی کود شیمیایی قدم می‌زند. (عکس: Erich Schlegel/Getty Images)






ووهان، چین: آتش‌نشانان تلاش می‌کنند تا آتش‌سوزی بر اثر انفجار فسفر سفید را که پس از تصادف شدید دو خودرو ایجاد شده خاموش کنند. (عکس: AFP/Getty Images)






آسه‌بسار، اندونزی: یک موز فروش در بازار سنتی Lambaro منتظر مشتری است. (عکس: Hotli Simanjuntak/EPA)






بوژو، چین: یک مبتلا به آنفلونزای مرغی H7N9 پس از بهبودی آماده‌ی ترک بیمارستان است. (عکس: AFP/Getty Images)






شیلپانکینگو، مکزیک: هزاران معترض به تغییرات آموزش دولتی فدرال تظاهرات می‌کنند. (عکس: Raul Ibanez/Zuma Press)






برلین، آلمان: یک زرافه‌ی تازه متولد شده در کنار مادرش ایستاده است. (عکس: Markus Schreiber/Associated Press)






وست، تگزاس، آمریکا: سر تزئینی یک گوزن درون یک ماشین خسارت دیده در محل انفجار کارخانه‌ی کود شیمیایی افتاده است. (عکس: Erich Schlegel/Getty Images)






لاندن‌میلز، ایلینوی، آمریکا: یک جوان آمریکایی به همراه دوستش در حال انتقال پدرش به خانه‌ی سیل‌زده‌شان است. (عکس: Fred Zwicky/Journal Star/Associated Press)






موردوین، بلاروس: پس از یک سیل بهاری، یک زوج تلاش می‌کنند تا مایملکشان را نجات دهند. (عکس: Viktor Drachev/AFP/Getty Images)






قاهره، مصر: یک معترض که در جریان درگیری میان هواداران و مخالفان اخوان‌المسلمین زخمی شده است در میدان تحریر منتقل می‌شود. (عکس: Mostafa Elshemy/Associated Press)

ارسال نظر

نمای روز

داغ

صفحه خبر - وب گردی

آخرین اخبار

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت پارسینه هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد