گوناگون

تهديد به بمب گذاري در کليسايي در آمريکا

پارسینه: همچنين اين تهديد درست چند ساعت قبل از ديدار خصوصي باراک اوباما رئيس جمهور آمريکا با خانواده هاي قربانيان اين حادثه و در آستانه برگزاري مراسم يادبود صورت گرفت.

تهديد به بمب گذاري کليسايي در شهر نيوتاون در آمريکا موجب ترس و وحشت ساکنان اين شهر شد.

به گزارش پايگاه خبري کنتيکت پست ؛ روز يکشنبه صدها تن از ساکنان شهر نيوتاون با توجه به وحشت ناشي از کشتار دانش آموزان مدرسه هوک سندي در پي آرامش و تسلي در کليسايي بودند که طي تماسي تهديد به بمب گذاري شد.اين تماس سه روز پس از آن صورت گرفت که آدم لانزا بيست ساله، دانش آموزان مدرسه ابتدايي هوک سندي و تعدادي از کارکنان آن را با استفاده از اسلحه به قتل رساند.

همچنين اين تهديد درست چند ساعت قبل از ديدار خصوصي باراک اوباما رئيس جمهور آمريکا با خانواده هاي قربانيان اين حادثه و در آستانه برگزاري مراسم يادبود صورت گرفت.هر چند مشخص شد اين تهديد شوخي بوده است اما نيروهاي پليس اين کليسا و مرکز آموزشي مجاور آن را بازرسي کردند. همچنين مقامات مسئول پليس از ادامه تلاش ها براي شناسايي فرد تماس گيرنده و عامل تهديد خبر دادند.

يکي از مقامات قضايي آمريکا ضمن ابراز اميدواري درباره جلوگيري از تکرار اقدامات مشابه گفت دادستان ايالتي و فدرال آمادگي دارد با هر گونه تهديد مقابله کند.در حال حاضر مدرسه ابتدايي هوک سندي تعطيل است و اين بحث مطرح است که آيا اين مدرسه بازگشايي خواهد شد يا خير.

منبع: باشگاه خبرنگاران

ارسال نظر

نمای روز

داغ

صفحه خبر - وب گردی

آخرین اخبار

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت پارسینه هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد