گوناگون

فرار سارکوزی از مالیات‌های اولاند به انگلیس

پارسینه: رئیس‌جمهور سابق فرانسه برای فرار از مالیاتی که رئیس‌جمهور فعلی این کشور وضع کرده است به انگلیس فرار می‌کند.

به گزارش پایگاه خبری اینکوئیسیتر(inquisitr)، براساس گزارش رسانه‌های فرانسوی، نیکلا سارکوزی رئیس جمهور سابق فرانسه ممکن است یکی دیگر از ثروتمندان این کشور باشد که برای فرار از مالیات 75 درصدی به یک کشور دیگر فرار می‌کند.

براساس این گزارش، سارکوزی و «کارلا برونی» همسرش قرار است برای اداره شرکت خود که بیش از یک میلیارد دلار ارزش سرمایه‌ای دارد به لندن بروند.

براساس این گزارش، اقدام نیکلا سارکوزی باعث ایجاد تنش در حزب راست فرانسه می‌شود که اخیرا در انتخابات ریاست جمهوری ماه مه از حزب چپ شکست خورده است. فرانسوا اولاند رئیس جمهور فعلی فرانسه با اعمال قوانین مالیاتی سنگین برای ثروتمندان موجب فرار رئیس جمهور سابق این کشور می‌شود.

روزنامه دیلی میل انگلیس گزارش داد؛ نقشه سارکوزی زمانی فاش شد که که پلیس فرانسه که درحال تحقیق و تفحص از سارکوزی در ارتباط با پرونده فساد مالی است در خانه‌اش در پاریس فایلی کامپیوتری کشف کرده که در آن اطلاعاتی درباره تصمیم سارکوزی برای خروج از کشور و سفر به لندن وجود داشته است.

منبع: خبرگزاری فارس

ارسال نظر

نمای روز

داغ

صفحه خبر - وب گردی

آخرین اخبار

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت پارسینه هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد