گوناگون

قاتل فراری پس از ۲۵ سال دستگیر شد

قاتل فراری پس از 25 سال دستگیر شد

یک زن برزیلی برای به دام انداختن قاتل پدرش راه درازی را طی کرد. او ابتدا حقوق خواند و بعد وارد پلیس جنایی برزیل شد و در نهایت بعد از 25سال توانست قاتل پدرش را تحویل قانون دهد.

به گزارش پارسینه؛ در سال1999، مرد جوانی به نام گیلوادو با دوستش رایموندو گومز بر سر بدهی 50پوندی درگیر شد.

گیلوادو توان پرداخت بدهی‌اش را نداشت و همین باعث شد که دوستش یک روز او را به محلی خلوت بکشاند و با شلیک گلوله به قتل برساند. وقتی پلیس در جریان این قتل قرار گرفت، تحقیقاتش را برای شناسایی عامل جنایت آغاز کرد، اما با وجود تلاش‌های زیاد نتوانست قاتل را دستگیر کند و این پرونده سال‌ها راکد ماند. در این شرایط جیسلاین سیلوا، دختر گیلوادو که در زمان حادثه 9ساله بود، تصمیم گرفت وقتی بزرگ شد، مردی را که پدرش را کشته بود دستگیر کند.

او در سال2007 در 18سالگی به دانشکده حقوق رفت و 7سال بعد وکیل پایه‌یک شد. او بعد از وکالت تصمیم گرفت وارد نیروی پلیس شود. به این‌ ترتیب، سال گذشته، در آزمون ورودی پلیس شرکت کرد و قبول شد و امسال درخواست داد به بخش جنایی شهر زادگاهش بوآ ویستا در شمال برزیل منتقل شود، جایی که می‌دانست می‌تواند قاتل پدرش را ردیابی و در نهایت دستگیر کند. او بررسی‌ها و تحقیقاتش را آغاز کرد تا اینکه بعد از چند ‌ماه سرانجام مخفیگاه قاتل را ردیابی و او را چهارشنبه‌شب در زمین‌های کشاورزی حومه شهر دستگیر کرد.

این دختر جوان که حالا 34ساله است، ویدئویی از روبه‌رو شدن خود با قاتل پدرش در اداره پلیس منتشر کرد و به او گفت: به خاطر من است که تو اینجایی. آیا هنوز طلبت را می‌خواهی؟

براساس این گزارش، چند روز پیش، طی جلسه محاکمه، رایموندو به اتهام قتل به 12سال حبس محکوم شد.

منبع: مهر

ارسال نظر

نمای روز

داغ

صفحه خبر - وب گردی

آخرین اخبار

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت پارسینه هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد