گوناگون

ترفند اعجاب انگیز پاک کردن لکه پر رنگ از روی پارچه

ترفند اعجاب انگیز پاک کردن لکه پر رنگ از روی پارچه

در ادامه به آموزش روش‌های پاک کردن لکه‌های پررنگ از روی پارچه می پردازیم.

به گزارش پارسینه، اگر به دنبال راهی برای پاک کردن لکه های پررنگ از روی پارچه هستید، می‌توانید از روش‌های زیر استفاده کنید. این روش‌ها به شما کمک می‌کنند تا لکه‌های مزاحم را از لباس‌ها و پارچه‌ها به راحتی پاک کنید.

1. استفاده از آسپرین:

برای پاک کردن لکه‌های پررنگ از پارچه‌های سفید و رنگ روشن، می‌توانید از قرص‌های آسپرین استفاده کنید. چند قرص آسپرین را در آب حل کرده و لباس خود را در این محلول قرار دهید. پس از 30 تا 40 دقیقه، لکه باید از بین برود.

2. استفاده از مواد طبیعی:

برای پاک کردن لکه‌های پررنگ از پارچه‌های سفید و رنگ‌دار می‌توانید از جوش شیرین، سرکه سفید یا چای سبز استفاده کنید. این مواد بدون اثرات شیمیایی، به شما کمک می‌کنند لکه‌ها را پاک کنید.

3. پاکسازی لکه‌های خاص:

برای پاک کردن لکه‌های خاص مانند لکه‌های جوهری یا خودکار، از الکل استفاده کنید. الکل را روی لکه بریزید و به مدت نیم ساعت خیس بماند، سپس با یک پارچه تمیز لکه را پاک کنید.

4. استفاده از سرکه سفید یا آمونیاک:

برای پاکسازی لکه‌های رنگی مانند شکلات، کاکائو یا قهوه، می‌توانید از سرکه سفید یا آمونیاک استفاده کنید. پس از پاکسازی اولیه، لکه را با سرکه یا آمونیاک پاک کرده و سپس در آب نمک بریزید.

5. نکات مهم:

در هر صورت پاکسازی، محلول‌های شیمیایی را به دقت استفاده کنید و پس از استفاده، لباس را به طور کامل بشویید تا هیچ اثری از مواد شیمیایی روی پارچه باقی نماند.

با این روش‌های ساده، می‌توانید به راحتی لکه‌های پررنگ را از روی پارچه‌ها و لباس‌های خود پاک کنید و آن‌ها را به شکلی نو و تمیز به دست آورید.

 

ارسال نظر

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    نمای روز

    اخبار از پلیکان

    داغ

    حواشی پلاس

    صفحه خبر - وب گردی

    آخرین اخبار