گوناگون

گزارش هایی درباره گرم شدن بیش از حد گلکسی اس ۴

پارسینه: با رسیدن گلکسی s4 به دست خریداران، تعدادی گزارش درباره داغ شدن دستگاه فرستاده شده. یکی از کاربران گزارش داده که دستگاه در حال کار، به گرمای 50 درجه سانتیگراد هم رسیده. دمایی که برای در دست گرفتن یا نزدیک گوش نگه داشتن تلفن، زیاد است.

با رسیدن گلکسی s4 به دست خریداران، تعدادی گزارش درباره داغ شدن دستگاه فرستاده شده. یکی از کاربران گزارش داده که دستگاه در حال کار، به گرمای 50 درجه سانتیگراد هم رسیده. دمایی که برای در دست گرفتن یا نزدیک گوش نگه داشتن تلفن، زیاد است.

با نگاهی به نظرات کاربران، می توان گفت که دستگاه در حین اجرای بازی یا وبگردی دچار گرمازدگی بیشتری می شود و بیش از یک نفر هم گزارش داده اند که گرمای بیش از حد نرمال، از ناحیه دوربین احساس می شود.

یکی از دارندگان قبلی گلکسی اس 2 نوشته که چنین مشکلی در آن دستگاه هم بود. او سپس گلکسی نوت 2 خریده و از سرعت بالای آن که با مشکلات ناشی از گرم شدن همراه نبوده، ابراز رضایت می کند ولی با این تصور که سامسونگ مشکل گرم شدن را حل کرده، دستگاه خود را با گلکسی اس 4 تعویض کرده و تقریباً در استفاده از تمام اپلیکیشن ها، با مشکل گرم شدن روبرو شده.

یکی دیگر از کاربران گلکسی اس 4، گرمای 27 درجه سانتی گراد در حالت عادی، 35 درجه در حالت مرور وب و 40 درجه موقع بازی کردن را ثبت کرده. در اکثر مواقع هم افزایش دمای دستگاه با تحلیل رفتن سریع عمر باتری همراه شده.

باید دید آیا این مشکل به مدل برخوردار از پردازنده اسنپدرگون 600 مربوط است یا مدل 8 هسته ای گلکسی اس 4 هم دارای این مشکل هست. فراتر اینکه باید دید آیا این مورد قابل رفع هست یا فقط می توان با قرار دادن دستگاه در کاور، دست ها را از گرمای آن دور نگه داشت.

منبع:نارنجی

ارسال نظر

  • هارون

    میخواهم این نظریات را در مورد گلکسی اس 4بیان دارم که این موبایل اصلا یک موبایل خوب نیست و من آن را توصیه نمیکنم

  • ایت ظفری

    با سلان من هم حدود 15 روز هست که یه گالکسی اس 4 خریدم وبا همین مشکل داغ شدن گوشی روبرو شدم .وکمتر از 12 ساعت باطری گوشی خالی میشد .با فرمت گوشی مشکل حل شد وتا 48 ساعت باطری جواب داد اما دوباره این مشکل تکرار شد نمیدونم باید چیکار کنم.دوستان اکه راه حلی دارن پیشنهاد بدن...

  • فردین

    با سلام.درمورد زود خالی شدن باتری یه برنامه برات میگم اونو حتما دانلودش کن du battery بعدش چرا گوشی داغ میکنه بعلت سخت افزار قوی .دومن ایفون هم داغ میکنه .

نمای روز

داغ

صفحه خبر - وب گردی

آخرین اخبار

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت پارسینه هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد