گوناگون

هر ثانیه ۸نفر به کاربران اینترنت افزوده می‌شود

پارسینه: ایران با داشتن ۳۳.۲ میلیون کاربر اینترنت، بالاترین کشور در فهرست خاورمیانه است.

وبلاگینا: جمعیت ۷ میلیاردی کره زمین، رفته رفته رو به افزایش است. هرچند که میزان تلفات انسانی نیز روی این عدد بی‌تاثیر نیست اما با توجه به تنوع زندگی انسان‌ها، میزان نفوذ تکنولوژی‌های مختلف در قاره‌ها و کشورها نسبت به هم متفاوت است. همیشه آمار و ارقامی درباره دسترسی افراد مختلف در جهان به مواردی مانند آب، غذا و سلامت را دیده و شنیده‌اید. اما درباره ضریب نفوذ اینترنت در جهان نیز اطلاعاتی دارید؟

internet-users-8.jpg

بر اساس آخرین آمار سایت Internet World Stat external link ، تعداد کل کاربران اینترنت در جهان ۲.۲۶۷.۲۳۳.۷۴۲ نفر است که نشان از نفوذ ۳۲.۷ درصدی اینترنت در دنیا می‌دهد. عدد بالا مربوط به گزارش این وب‌سایت در تاریخ ۳۱ دسامبر ۲۰۱۱ است. گزارش قبلی این سایت مربوط به ماه مارس external link آن سال می‌شود که در آن، کاربران اینترنت جهان ۲.۰۹۵.۰۰۶.۰۰۵ تخمین زده شده است.

با توجه به میزان رشد کاربران اینترنت در فاصله این دو تاریخ، می‌توان به نتایج جالبی رسید. در هر ماه تعداد ۱۹.۱۳۶.۴۱۵ کاربر، در هر هفته ۴.۷۸۴.۱۰۳ کاربر، در هر روز ۶۸۳.۴۴۳ کاربر، در هر ساعت ۲۸.۴۷۶ کاربر، در هر دقیقه ۴۷۴ کاربر و نهایتا در هر ثانیه تعداد ۷.۹ نفر به جمع کلی کاربران اینترنت جهان اضافه می‌شود.

بر اساس تقسیمات منطقه‌ای، آمریکای شمالی با ۷۸.۶ درصد، بیشترین نفوذ اینترنت در جهان را از آن خود کرده است. پس از آن، استرالیا، اروپا، آمریکای لاتین، خاورمیانه، آسیا و آفریقا با درصدهای پایین‌تری، به ترتیب در رده‌های بعدی جای دارند.

mideast2011-iran.jpg

جالب است بدانید که طبق آمار Internet World Stat، در منطقه خاورمیانه external link ، ایران با داشتن ۳۳.۲ میلیون کاربر اینترنت، بالاترین کشور در فهرست این بخش است.

با توجه موضوعات بیان شده، می‌توان به این نتیجه رسید که میزان افزایش تعداد کاربران مصرف‌کننده اینترنت در جهان با سرعت غیر قابل باوری در حال رشد است. این روزها تعداد وسایلی که امکان اتصال به اینترنت را در هر نقطه و از هر روشی فراهم می‌کنند نیز رو به ازدیاد است و هیچ بعید نیست که سال آینده، گزارشی با اعداد اعجاب‌انگیزتری در این رابطه مطالعه کنید!

ارسال نظر

  • شهرام

    خداوند به جمیع کاربران اینترنت درایران صبرجزیل واجرجمیل بدهاد انشاالله بااین سرعت لاکپشتی.

  • ناشناس

    =)))))))))))))))))))))))))))))))
    اره ه ه ه ه ه ه ه ه

نمای روز

داغ

صفحه خبر - وب گردی

آخرین اخبار

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت پارسینه هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد