گوناگون

با این تست توهم تصویری از افکار خود درباره عشق آگاه شوید + عکس

با این تست توهم تصویری از افکار خود درباره عشق آگاه شوید + عکس

مانند پازل ها، توهم های تصویری توانایی های شناختی ما را آزمایش می کنند. با نشان دادن نحوه عملکرد ذهن ما، ما را فریب می دهند تا چیزهایی را درک کنیم که در واقع وجود ندارند.

به گزارش پارسینه، تست های شخصیتی توهم تصویری نمایشی فریبنده از یک شی، شخص یا صحنه است که مغز را فریب می دهد تا فکر کند چیزی متفاوت را می بیند. تحقیقات نشان داده است که توهم های تصویری زیرشاخه ای از روانکاوی هستند که می توانند فرآیندهای ادراکی شما را روشن کنند. یک سلول مغزی معمولی می تواند اطلاعات را از جهات مختلفی دریافت کند که هر کدام می تواند به تفسیر منحصر به فردی منجر شود.

در این سناریو، چهره منظره برای برخی برجسته می شود، در حالی که برخی دیگر بر پرنده و زن کلاه دار تمرکز می کنند. این توهم ها عمیق تر از چیزی است که به چشم می آید. آنها همچنین می توانند ویژگی های شخصیتی ما را روشن کنند.

IMG_20241027_134551_214

اولویتی که به زندگی حرفه ای و عاشقانه خود اختصاص می دهید ممکن است با درک اولیه شما از صحنه آشکار شود: پرنده و خانم یا چهره. 

اگر یک پرنده زیبا و یک زن را مشاهده می کنید

شما فضای شخصی و زمان خود را گرامی می دارید. قرار دادن اهداف و آرزوهای شغلی خود بر علایق عاشقانه خود کاملاً طبیعی است. علاوه بر این، ممکن است نگران این باشید که درگیر شدن در یک رابطه متعهدانه یا انجام وظایف زناشویی، آزادی شما را برای پیگیری علایق تان محدود کند.

دیدن چهره ای در مناظر

دیدن چهره در منظره نشان می دهد که شما همدلی زیادی دارید. روابط و خانواده در زندگی شما حرف اول را می زند. وقتی صحبت از روابط و مسائل خصوصی می شود، شما بسیار صبور و فهمیده هستید. ایجاد ارتباطات عمیق و معنادار چیزی است که از آن لذت می برید. با این حال، در صورت انتخاب، با کمال میل بین شغل و خانواده، خانواده خود را در اولویت قرار خواهید داد.

ارسال نظر

نمای روز

داغ

صفحه خبر - وب گردی

آخرین اخبار

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت پارسینه هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد