گوناگون

امروز با انتخابات/نظر حسن روحانی درباره رفع حصر موسوی و كروبی/نظر قالیباف درباره آثار تحریم ها

مشكلات اقتصادی جز با حضور مردم حل نمی‌شود

علیرضا زاكانی، نامزد انتخابات ریاست جمهوری در شیراز با بیان این‌كه ما اگر نقش مردم را در دفاع مقدس حذف كنیم دیگر چیزی باقی نمی‌ماند؛ گفت: مردم می‌توانند در صحنه‌های مختلف حاضر شوند تا مشكلات حل شود. حتی در حوزه اقتصاد نیز تنها با حضور مردم می‌توان مشكلات را حل كرد.

نظر حسن روحانی درباره رفع حصر موسوی و كروبی

حسن روحانی نامزد انتخابات ریاست جمهوری بار دیگر تاكید كرد« خاتمی و هاشمی به من گفتند نامزد نمی‌شوند». وی درباره رفع حصر موسوی و كروبی هم گفت: ریشه همه مسائل به خروج كشور از فضای امنیتی بستگی دارد و برای این موضوع مقدماتی لازم است.

احتمال ائتلاف فراگیر در اصولگرایان با نظر جامعتین

سیدمحمدحسن ابوترابی فرد نامزد انتخابات ریاست جمهوری با اشاره به این‌كه تا روزهای آتی نامزد نهایی ائتلاف پنجگانه معرفی خواهد شد، درباره احتمال اجماع بین دو ائتلاف اصولگرایان گفت: نگاه این است كه با توجه به فضای پیش رو و رقابت‌هایی كه صورت می‌گیرد و همچنین با توجه به مرجعیت جامعتین به یك نظر مطلوب برسیم.

مردم عملكرد افراد را به حساب انقلاب نمی‌گذارند

محمدباقر قالیباف، عضو ائتلاف 2+1 طی سخنانی در شیراز با بیان این‌كه «نه آمریكا آنقدر بزرگ و نه دنیا آنقدر كوچك است كه تحریم‌ها بر ما اثر بگذارد» گفت: امسال راهپیمایی 22 بهمن پرشكوه‌تر از سال‌های گذشته انجام شد البته این به این معنی نیست كه مردم از ما راضی هستند، مردم آنقدر فهیم و بصیر و آگاه هستند كه حساب امثال بنده را به حساب دین و انقلاب و نظام نگذارند.

شهردار تهران درباره هزینه‌های انتخاباتی خود با بیان این‌كه در انتخابات سال 84، 3 میلیارد و 400 میلیون تومان هزینه كرده است، گفت: بنده در سال 84 نامزدی بودم كه هیچ مسئولیتی نداشتم و حتی اگر انسان بی‌اعتقادی بودم دسترسی به بیت‌المال نداشتم، در این دوره حتی پول برق ستاد را هم ندارم و باید همانند بقیه نامزدها از امكانات ایجاد شده استفاده كنم.

ارسال نظر

نمای روز

داغ

صفحه خبر - وب گردی

آخرین اخبار

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت پارسینه هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد