گوناگون

تحلیل خبرگزاری آریا: آمدن هاشمی ائتلاف ۲+۱ را منهدم کرد/ سعید جلیلی گزینه اصولگرایان در برابر هاشمی

خبرگزاري آريا در تحلیل با طرح این سئوال که ولايتي سابقه عقب نشيني هاي مکرر در برابر هاشمي را در کارنامه دارد.آيا اين بازي تکرار مي شود؟ نوشت:

پس از کانديداتوري هاشمي رفسنجاني ضربه اي سنگين به ائتلاف 3 وارد آمده است .حداد عادل که پيشاپيش موقعيت خود را ازدر ائتلاف از دست داده بود، نااميدانه ثبت نام کرده است.از سوي ديگر؛قاليباف که گفته مي شود روي راي تهراني ها وبخشي از اصلاح طلبان حساب کرده و تشکيلات خود را روي تخصص بعضي از اصلاح طلبان بنا کرده بود؛اکنون با آمدن هاشمي وتجميع اصلاح طلبان در پشت سر او ، تشکيلات و بدنه راي خود را با بحران روبرومي بيند. از طرف ديگر؛ ولايتي که سابقه عقب نشيني در برابر هاشمي را بارها در کارنامه دارد نمي داند آيا مي تواند در برابر هاشمي عرض اندام کند يا آن که چون هميشه ترجيح مي دهد که به حرمت رابطه پيشين کنار کشد؟
درمحافل اصول گرايان، در اين که گفتمان تقابل با هاشمي از ميان ائتلاف 2+1 بيرون نمي آيد ؛ترديدي نيست؛شايد به همين دليل در لجظه آخر جليلي به ميدان آمد!

ارسال نظر

  • ناشناس

    با بودن هاشمی آنها عددی نیستند

  • علیرضا

    1.اولا شما هنوز نمیدونین هاشمی لحظه آخر اومد.جلیلی وحداد قبلش اومدن .
    2.مردم اینقدر فهمیده شدن و به کسی رای میدن که بیاد و درچهارچوب قانون براشون کار کنه.

نمای روز

داغ

صفحه خبر - وب گردی

آخرین اخبار

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت پارسینه هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد