گوناگون

اکرمی: میان هاشمی و رهبری رفاقت و برادری حاکم است

پارسینه: اکرمی اظهار داشت:تخریب هایی که علیه آقای هاشمی صورت می گیرد یا از روی جهل و ناآگاهی افراد است و یا از ناحیه حسد و غرض ورزی است .البته افرادی که از روی ناآگاهی اقدام به تخریب آیت الله هاشمی می کنند باید به اینها آگاهی داد تا اگر حقیقتا به دنبال نقد هستند منصفانه برخورد کنند.

آریا: سید رضا اکرمی،عضو جامعه روحانیت مبارز تاکید کرد:تخریب های علیه آقای هاشمی موضوع تازه ای نیست و ناگهان هم شروع نشده است البته برخی سخنان نقد است که باید نقد منصفانه را پذیرفت اما برخی از نقدها ناجوانمردانه است که قطعا قابل قبول نیست .

وی افزود:آقای هاشمی چه رییس جمهوری بشود یا نشود یک چهره ماندنی است و تا آینده هم ماندنی خواهند ماند .مقام چیزی بر شخصیت آقای هاشمی نمی افزاید.
این فعال سیاسی ادامه داد:برخی از افراد مثل آقای هاشمی ذاتا فکور ، فهیم ،مجرب و انسان های نیرومندی هستند بنابراین مقام برای ایشان جزء مسئولیت چیز دیگری ندارد .

وی تاکید کرد:هاشمی از ارکان نظام است .ایشان در حال حاضر رییس مجمع تشخیص مصلحت نظام و عضو مجلس خبرگان رهبری است بنابراین تخریب ها هیچ تاثیری روی آقای هاشمی ندارد.

اکرمی اظهار داشت:تخریب هایی که علیه آقای هاشمی صورت می گیرد یا از روی جهل و ناآگاهی افراد است و یا از ناحیه حسد و غرض ورزی است .البته افرادی که از روی ناآگاهی اقدام به تخریب آیت الله هاشمی می کنند باید به اینها آگاهی داد تا اگر حقیقتا به دنبال نقد هستند منصفانه برخورد کنند.
وی خاطرنشان کرد:بنده معتقدم تخریب کنندگان خودشان ضرر می کنند . من مصداق کاملا واضح این رفتارها را در شخص آقای احمدی نژاد می بینم در واقع ظرف 4سال اخیر بعد از اتهاماتی که به آقایان ناطق و هاشمی زد دیدیم چه وضعیتی پیدا کرده است به طوری که در سفرهای استانی با اینکه در راس قدرت قرار دارند اما به دلیل وعده های دروغی که داده شده است استقبالی از ایشان نمی شود که البته این برخوردها طبیعی است .

نماینده مجلس هشتم تاکید کرد:باید صبر کرد نتیجه بررسی صلاحیت ها مشخص شود تا با رعایت منطق و اخلاق به دنبال حمایت از ایشان برویم تا انتخابات پرشوری برگزار شود.
وی درباره رابطه مقام معظم رهبری و هاشمی گفت:انصافا اگر بنده بخواهم در خصوص این رابطه صحبت کنم انصاف است زیرا آیت الله خامنه ای و آیت الله هاشمی دو برادری هستند که از دوران تحصیل حوزه علمیه با هم بوده اند .یقیننا بیش از دو سوم از عمر این دو بزرگوار در رفاقت و برادری سپری شده است البته اگر اختلاف نظری وجود داشته باشد امری طبیعی است اما اولین پیام آقای هاشمی نشان می دهد که ارتباط ایشان با رهبری چگونه است.

ارسال نظر

نمای روز

داغ

صفحه خبر - وب گردی

آخرین اخبار

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت پارسینه هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد