گوناگون

پایگاه خبری اوج راه‌اندازی شد

پارسینه: پایگاه اوج؛ با هدف تلاش برای مشارکت بیشتر مردم به ویژه دانشگاهیان در انتخابات، به همت کارگروه انتخاباتیجهاد دانشگاهی راه اندازی شد.

پایگاه اوج؛ با هدف تلاش برای مشارکت بیشتر مردم به ویژه دانشگاهیان در انتخابات، به همت کارگروه انتخاباتیجهاد دانشگاهی راه اندازی شد.

پس از نامه هیات رئیسه جهاد دانشگاهی به محضر رهبر انقلاب مبني بر اعلام آمادگي جهاد دانشگاهي براي کمک به رفع مشكلات و معضلات اقتصادي، مقابله با تحريم هاي دشمنان و بسترسازي حضور حداكثري در انتخابات رياست جمهوري، ایشان در پیامی مرقوم کردند که «از تلاش‌های ارجمند شما صمیمانه متشکرم، شما جهادگران دانشگاهی فرزندان وفادار انقلاب و امیدهای آینده کشورید و امیدوارم با توفیق پروردگار منشاء آثار با برکت روزافزون باشید. انشاءا..»

پس از دریافت این پاسخ، کارگروه جهاد دانشگاهی و انتخابات 92 تشکیل شد و دکتر یادگاری ـ رئیس جهاددانشگاهی ـ ضمن وظیفه دانستن نقش‌آفرینی جهاد دانشگاهی در خلق حماسه انتخابات، دکتر ایمانی خوشخو معاون آموزشی جهاد را به عنوان نماینده تام الاختیار رئیس جهاد دانشگاهی منصوب نمود.

از مهم‌ترین اقدامات این کارگروه راه اندازی پایگاه خبری و تحلیلی اوج است که از دو هفته پیش کار خود را آغاز کرده و ضمن ارتباط با واحدهای استانی جهاد دانشگاهی به ارائه گفت‌وگو، نظرات و تحلیل‌های اعضای هیات علمی و مدیران جهاد دانشگاهی در مباحث مختلف مرتبط با یازدهمین انتخابات ریاست جمهوری ایران می‌پردازد.

این پایگاه در دو نشانی www.owj92.ir و www.owj92.com در دسترس کاربران قرار دارد.

ارسال نظر

نمای روز

داغ

صفحه خبر - وب گردی

آخرین اخبار

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت پارسینه هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد