گوناگون

رییس جمهور منتخب شخصیتی فراجناحی است

پارسینه: امام جمعه ایلام گفت: رییس جمهور منتخب شخصیتی فراجناحی است هیچ جناحی نباید خود را پیروز این انتخابات بداند ، پیروز واقعی مردم و رهبری هستند.

حجت الاسلام و المسلمین «محمدنقی لطفی» در خطبه‌های این هفته‌ی نماز جمعه‌ی ایلام با اشاره به برگزاری انتخابات یازدهمین دوره‌ی ریاست جمهوری و تحقق «حماسه‌ی سیاسی» توسط ملت ایران اظهار کرد: «حماسه‌ی سیاسی» توسط مردم در 24 خرداد محقق شد و حضور 72 درصدی ملت پیام‌های مهمی داشت که نخستین آن همراهی مردم با نظام و لبیک به رهبری بود و باید دانست که پیروز نهایی این حماسه ملت و رهبری هستند.

وی پیام دوم حضور حماسی مردم را اعتماد ملت به نظام دانست و گفت: در سال 88 که انتخابات دوره‌ی دهم می‌رفت تا عظمت ایران را به رخ جهانیان بکشاند با عدم تمکین به قانون اصلاح‌طلبان افراطی ناکام جلوه داده شد و به زعم آنان و دشمنان خارجی مردم به نظام بی‌اعتماد شده بودند که 24 خرداد نشان داد مردم همواره به نظامشان اعتماد دارند.

نماینده‌ی ولی‌فقیه در استان عدم تاثیرگذاری فشارها را سومین پیام مردم در 24 خرداد دانست و با تبریک به رییس جمهور منتخب گفت: حجت الاسلام و المسلمین دکتر روحانی در نهضت امام خمینی(ره) پیشکسوت بوده است و از آغاز نهضت تا امروز در مسوولیت‌های بزرگی که داشته است فردی معتدل، آرمانگرا و هماهنگ با رهبری بوده است و در نخستین کنفرانس خبری خود به‌خوبی پایبندی خود را به شعارهای انتخاباتی‌اش بیان کرد.

وی با بیان این‌که رییس جمهور منتخب شخصیتی فراجناحی است، گفت: هیچ جناحی نباید خود را پیروز در انتخابات بداند بلکه مردم به برنامه‌های این شخصیت معتدل و فراجناحی رای داده‌اند.

امام جمعه ایلام با اشاره به سالروز تاسیس سازمان تبلیغات اسلامی گفت: این سازمان با ساماندهی تبلیغ در عرصه‌ی دین پس از پیروزی انقلاب اسلامی گام‌های بزرگی برداشته است.

حجت الاسلام و المسلمین لطفی به روز اصناف اشاره کرد و گفت: اصناف و بازاریان در پیروزی انقلاب اسلامی نقش مهمی داشتند و در جنگ تحمیلی نیز با کمک به جبهه‌ها نقش خود را به‌خوبی ایفا کردند و امروز همگام با سایر ملت در خدمت آرمان‌های نظام و منویات رهبری هستند.

نماینده‌ی ولی‌فقیه در استان در قسمت دیگر از خطبه‌ها با اشاره به میلاد حضرت علی اکبر(ع) گفت: این فرزند رشید امام حسین(ع) که پدرش او را شبیه‌ترین فرد از نظر رفتار، ظاهر و اخلاق به پیامبر اسلام می‌داند بهترین الگو برای جوانان است.

امام جمعه ایلام به میلاد حضرت مهدی(عج) نیز اشاره کرد و گفت: این شب از نظر معنویت همسان لیله‌القدر است و باید از برای ارتقاء معنوی خود از این شب بهره گرفت.

وی با اشاره به این‌که این روز به نام سربازان گمنام امام زمان اختصاص یافته است، گفت: امنیت پایدار یک جامعه مرهون دستگاه اطلاعاتی کشور است و هماهنگی مردم با این سربازان عرصه‌ی امنیت، امنیت روز افزون را برای جامعه به ارمغان می‌آورد که نمونه‌ی آن تامین سلامت انتخاباتی بود که «حماسه‌ی سیاسی» را تحقق بخشید.
منبع: خبرگزاری ایسنا

ارسال نظر

نمای روز

داغ

صفحه خبر - وب گردی

آخرین اخبار

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت پارسینه هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد