گوناگون

دغدغه‌هاي آقاي رئيس براي تداوم قدرت اصولگرايان در شوراها

قانون: شوراها، بعد از رياست جمهوري، دومين كارگزار اصولگرايان و اصلاح‌طلبان است. بعد از تفرق و چندگانگي اصولگرايان در انتخابات رياست جمهوري، وقتي اصلاح‌طلبان و اعتدالي‌ها قدرت گرفتند، به نظر مي‌رسد اصولگرايان حداقل در شوراها و شهرداري تهران به وحدت رسيده و تلاش كنند تا حداقل اين بار قافيه را به رقيب نبازند.

از اين رو تلاش اصلاح‌طلبان براي رياست مسجدجامعي بر شوراي چهارم تهران و شهرداري محسن هاشمي، اصولگرايان را بر آن داشت تا باوجود تفاوت ديدگاه‌ها، تلاش كنند تا سر چمران به عنوان رئيس شورا و قاليباف براي شهرداري توافق كنند.

اظهارات روز گذشته چمران، رئيس شوراي شهر تهران را كه خواستار شجاع بودن اعضای شورای شهر دور چهارم و دادن جواب محکم «نه» به تقاضاهای قدرتمندانه و ثروتمندانه شد، مي‌توان در همين رابطه ارزيابي كرد، نه گفتني كه هم به رياست چمران بر شورا منتهي مي‌شود و هم به شهردارشدن قاليباف.

به گزارش مهر، مهدی چمران در گردهمایی منتخبین چهارمین دوره شوراهای اسلامی شهر های آذربایجان غربی تاکید کرد: شوراهای چهارم باید شجاعت داشته و با اتحاد، توکل به خدا و دنبال کردن حماسه سیاسی و اقتصادی نسبت به ساختن شهری توسعه یافته تلاش کنند.

وی با اعلام اینکه در این راستا اعضای شوراهای چهارم باید قدرت نه گفتن به خواسته های منابع قدرت و ثروت را داشته باشند، اظهار كرد: فشارهای بیرونی و درونی علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی وجود دارد، اما باید با امید به پیروزی به بهترین نحوه در اداره کشور سهیم شود. رئیس شورای عالی استان‌ها مهم‌ترین وظیفه شوراهای اسلامی شهر را برنامه ریزی، ساماندهی، آبادانی و هویت بخشی به شهرها دانست و اعلام کرد: شوراها باید به عنوان عامل وحدت بخش ميان مسئولان، همدلی و تفاهم را ميان آنان گسترش دهند.

ارسال نظر

نمای روز

داغ

صفحه خبر - وب گردی

آخرین اخبار

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت پارسینه هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد