گوناگون

پیام‌های تسلیت از تهران تا واشنگتن به مقصد ظریف


آرمان: عفت کاشانی مادر محمد جواد ظریف صبح دیروز پس از تحمل دوره بیماری دار فانی را وداع گفت. والده وزیر امور خارجه از چندی پیش در بیمارستان عرفان بستری بود و ظریف در مطالبی که در صفحه فیسبوک خود می‌نوشت به این موضوع هم اشاره داشت اما او در این مدت سعی کرد تا روحیه خود را حفظ کرده و به انجام امور محوله به او در سطح سیاست خارجه بپردازد تا اینکه صبح دیروز خبری در رسانه‌ها منتشر شد که محتوای آن درگذشت مادر محمدجواد ظریف بود.

به حق مرحومه کاشانی را باید زنی دانست که عمر خود را معطوف آموختن علم و اخلاق به فرزندانش کرد که محمدجواد ظریف نمونه آن تربیت ارزشمند است. روحش شاد و قرین رحمت الهی.

ساعتی پس از انتشار خبر درگذشت والده وزیر امور خارجه برخی مقامات کشور برای او پیام تسلیت ارسال کردند.

رئیس‌جمهور در پیامی خطیب به ظریف آورد: خبر درگذشت والده گرامی و مکرمه جنابعالی موجب تاسف و تالم خاطر گردید، اینجانب ضمن عرض تسلیت به حضرتعالی و خانواده محترم، از درگاه خداوند منان برای آن مرحومه مغفوره رحمت و آمرزش الهی و برای شما و خانواده گرامیتان صبر و بردباری مسئلت می‌نمایم.

قائم مقام، معاونین، مشاوران، مدیران و تمامی همکاران ظریف هم با صدور پیامی درگذشت مادر وزیر امور خارجه را به او تسلیت گفتند.

رئیس مجلس هم در پیامی درگذشت والده محمدجواد ظریف را تسلیت گفت.

آلن ایر سخنگوی فارسی‌زبان وزارت خارجه آمریکا نیز در صفحه فیسبوک خود در پیامی که کاملا شبیه پیام‌های تسلیت ایرانی بود، در گذشت مادر ظریف را به وی تسلیت گفت.مراسم ختم مرحومه کاشانی دوشنبه شب از ساعت 8 تا 9:30 در مسجد نور واقع در میدان فاطمی برگزار می‌شود.

ارسال نظر

نمای روز

داغ

صفحه خبر - وب گردی

آخرین اخبار

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت پارسینه هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد