گوناگون

با ۱+۵ به توافق می‌رسیم

با 1+5 به توافق می‌رسیم

پارسینه: مصلحت همگان در توافق و بازی برد - برد است"، گفت: جمهوری اسلامی ایران هرگز نخواسته به دنیا دروغ بگوید و امروز نیز به دنبال آن نیست.

حسن روحانی در جریان دیدار از وزیر راه و معاونان، با اشاره به اینکه "مذاکرات ایران با 1+5 با وجود دشواری‌هایی که وجود دارد، ان‌شاءالله در نهایت به توافق خواهد رسید، چراکه مصلحت همگان در توافق و بازی برد - برد است"، گفت: جمهوری اسلامی ایران هرگز نخواسته به دنیا دروغ بگوید و امروز نیز به دنبال آن نیست.

رئیس‌جمهور افزود: هدف جمهوری اسلامی ایران فناوری صلح‌آمیز هسته‌ای بوده و آن را دنبال خواهد کرد و این حق مردم را پیگیری می‌کند اما در عین حال می‌خواهد تا در روند گفت‌وگو به تفاهم مشترک که به نفع همگان است، برسد.

روحانی ادامه داد: البته این بدان معنا نیست که ملت ایران از تحریم ها هراسی داشته باشد؛ این ملت در هر شرایطی ایستادگی و مقاومت خواهد کرد و آنچه برای دولت مهم است منافع مردم، انقلاب و امنیت ملی کشور است.

رئیس‌جمهور همچنین ابراز امیدواری کرد که دولت بتواند در جهت پاسخگویی به مطالبات مردم و رساندن کشور به جایگاه شایسته خود تلاش کند.

بر اساس این گزارش، پیش از سخنان رئیس‌جمهور عباس آخوندی وزیر راه و شهرسازی گزارشی از روند فعالیت‌ها، عملکرد و برنامه‌ریزی‌های این وزارتخانه در بخش‌های مختلف راه، شهرسازی، مسکن، حمل و نقل ریلی، جاده‌ای و هوایی و وضعیت بنادر بیان و پیشنهاداتی در راستای برون‌رفت از مشکلات موجود در مسیر اجرای برنامه‌های این وزارتخانه ارائه کرد.

ارسال نظر

  • ناشناس

    درود بر روحانی

  • ناشناس

    انشاالله٫ تا کور شود هر آنکه نتواند دید.

  • ناشناس

    ولمون کن باو..

  • ناشناس

    موضع در برابر اصولگرایان هست...
    با این حرفا مصلحت واقعی کشور رو زیر سوال میبره

  • ناشناس

    جمعش كنين اين نيروگاه و اتم و هسته رو.......
    نخواستيم!!!!!!!!!!!!!!!

نمای روز

داغ

صفحه خبر - وب گردی

آخرین اخبار

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت پارسینه هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد