گوناگون

اخبار ویژه روزنامه قدس:تکذيب خبر دعوت علي لاريجاني از استراو/تذکر مأموران سعودي به بروفه و مهين ترابي/هشدار نسبت به جابجايي قبور برخي علما

پارسینه: ايرنا - هزاران نفر از کارکنان بنگاه سخن پراکني بريتانيا(بي بي سي) که بيشتر خبرنگاران و کارکنان بخشهاي خبري اين بنگاه را تشکيل مي دهند از بامداد جمعه اعتصاب دو روزه خود را آغاز کردند.

فعاليت پان ترکيست هاي ضدايراني
پارسينه- همزمان با گرم شدن روابط تهران-آنکارا، محافل افراطي پان ترکيسم فعاليت خود را عليه تماميت ارضي و حاکميت ملي ايران شدت بخشيده اند. يکي از اين محافل را در ترکيه خانمي به نام «فاخته زماني» مديريت مي کند.

خط امامي ها که با استکبار فالوده نمي خورند
مهر - حسين شريعتمداري، روزنامه نگار و تحليلگر در حاشيه تجمع دانش آموزان، دانشجويان و مردم در برابر لانه جاسوسي سابق گفت: نمي شود برخي با قدرتهاي استکباري فالوده بخورند و بعد بگويند خط امامي هستند.

پاسخ سفير ايران به شايعات رسانه هاي اردن
فارس - سفير ايران در امان (پايتخت اردن) فضاسازي هاي رسانه هاي داخلي و خارجي اردن را پيرامون بازديد وي از اتحاديه مهندسان اين کشور رد کرد. مصطفي مصلحي زاده گفت: به نظر من پاسخي که اتحاديه مهندسان اردن به اين شايعات داده کافي است.

هشدار آيةا... ايماني نسبت به جابجايي قبور برخي علما
مهر - آيةا... ايماني، امام جمعه شيراز نسبت به قصد برخي ارگانها مبني بر جابجايي قبور برخي علماي فارس هشدار داد.
جنجال سازي رسانه اي در سوئد عليه ايران
خبرآنلاين- سفر هيأتي پارلماني از ايران به سوئد سوژه يک هفته اخير رسانه هاي اين کشور و برخي سايتهاي ضد ايراني شده است.

ادعاي رفيقدوست درباره ولايت پذير نبودن دولت
جهان- محسن رفيقدوست انتقادات تندي را عليه رئيس جمهور و دولت مطرح کرده است. وي گفته است که خاتمي در زمان رياست جمهوري خود در مقابل رهبري قرار نگرفت، اما اطاعت نکردن از رهبري در اين دولت بيشتر است. وي اما براي اين ادعا هيچ دليل و شاهدي نياورده است.

تذکر مأموران سعودي به بروفه و مهين ترابي
آتي نيوز - برخي از هنرمنداني که براي انجام فريضه حج به تازگي به مکه عزيمت کرده اند، در بدو ورود به فرودگاه جده براي رعايت حجاب اسلامي از مأموران سعودي تذکر گرفتند. زيبا بروفه ومهرانه مهين ترابي هنرمندان زن اين گروه هستند که براي رعايت پوشش اسلامي تذکر گرفته اند.

روح الاميني: پس از ديدن جنازه پسرم به دو نفر زنگ زدم
جهان- روح الاميني دبيرکل حزب توسعه و عدالت در برنامه اي با نام «گفته ها و ناگفته هاي تسخير لانه جاسوسي و روايتي از فتنه 88 » در دانشگاه شيراز درباره فتنه سال گذشته گفت: با وجود اينکه حوادث سال گذشته را دنبال مي کردم، اما بعد از ديدن جنازه پسرم با دو نفر تماس گرفتم؛ با يکي از دوستانم که از او خواستم مرا راهنمايي کند تا چه کنم و دومين تماس را با بيت رهبري گرفتم.

گروهک تروريستي کومله تکذيب نکرد
فارس- در پي اعلام وزارت اطلاعات از دستگيري چهار تروريست وابسته به انگليس در مريوان، تلويزيون دولتي انگليس اعلام کرد که گروهک تروريستي کومله اين مسأله را رد نکرده است که افراد بازداشت شده از يک شاخه منشعب از اين گروه هستند.

کارکنان «بي بي سي» اعتصاب کردند
ايرنا - هزاران نفر از کارکنان بنگاه سخن پراکني بريتانيا(بي بي سي) که بيشتر خبرنگاران و کارکنان بخشهاي خبري اين بنگاه را تشکيل مي دهند از بامداد جمعه اعتصاب دو روزه خود را آغاز کردند.

جاعل مدرک مرحوم «کردان» به ايران بازگشت
باشگاه خبرنگاران- روزنامه ابتکار نوشت: شخصي که به عنوان رابط و دلال، مدرک جعلي دکتري را براي کردان تهيه کرده بود و در زمان غائله و رسيدگي به مدرک، از کشور خارج شده بود دوباره به ايران بازگشت. وي که داراي مؤسسه آموزش زبانهاي خارجي در تهران است، در حالي انگليس را پس از دوري دوساله ترک کرده و به ايران بازگشته که گفته مي شود، به بيماري سرطان مبتلا شده است.

تکذيب خبر دعوت علي لاريجاني از استراو
خبرآنلاين- يک مقام نزديک به رئيس مجلس، خبر دعوت علي لاريجاني، رئيس مجلس از جک استراو، وزير خارجه اسبق انگليس و عضو کنوني مجلس عوام به ايران را تکذيب کرد.

اميراحمدي: ايراني ها خيالاتي اند
صراط - هوشنگ اميراحمدي، رئيس شوراي روابط ايران و آمريکا در واشينگتن و از سرپلهاي اصلي سازمان «سيا» که تاکنون چند بار از سوي يکي از عناصر دولتي در چندين مرحله به تهران دعوت شده، در گفتگويي با راديو فردا (وابسته به سازمان سيا) گفت: مشکل آمريکا، فقط جريان غني سازي نيست. جريان، قدرت روزافزون ايران است. اين جريان مي گويد که ايران دارد بيش از آنچه لازم است، در منطقه قدرت پيدا کرده است. اميراحمدي در پايان با تکرار تحليل مضحک صهيونيستها در مورد ايران گفت: از مشکلات ايراني ها اين است که نسبت به آمريکا خيالاتي هستند، ايراني ها فکر مي کنند که آمريکا دارد به سرعت به دره ريخته مي شود و همه چيزش از بين مي رود.

ارسال نظر

نمای روز

داغ

صفحه خبر - وب گردی

آخرین اخبار

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت پارسینه هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد