گوناگون

وکیل خانواده در دستور کار حقوقی دولت قرار گرفت

پارسینه: معاون حقوقی رئیس جمهور گفت: موضوع وکیل خانواده همچنین بحث بیمه وکالت و وکیل اجباری در دستور کار حقوقی دولت قرار گرفته است.

فارس: الهام امین‌زاده عصر امروز در جمع نخبگان و دانشگاهیان استان یزد در پردیس آزادی دانشگاه یزد اظهار داشت: هدف ما در دولت به عنوان یک نهاد عالی حقوقی، آموزش مردم و وکالت آنها بوده تا بتوانیم بخشی از مشکلات مردم در جامعه را حل کنیم اما در حالی این وظیفه را بر عهده گرفتیم که بین سه قوه حالت تخاصم از دولت قبل به وجود آمده بود.
وی عنوان کرد: متاسفانه کاسبی کثیفی به عنوان تنقیح قوانین صورت گرفته بود که قوانین را به صورت کپی شده در حالی که قوانین منسوخ و غیرمنسوخ در هم آمیخته بود، تحویل نهادها و ادارات می‌دادند و پول‌های هنگفت دریافت می‌کردند.

ارسال نظر

  • ناشناس

    دانش آموخته های حقوق هم مثل فارغ التحصیلای پزشکی تعدادشون زیاد شده

  • ناشناس

    بهترین روش برای انتخاب وکیل ان است که وکیل باید مبلغ توافق شده را موقعی دریافت کند که پرئنده مختومه و تمام شده باشد و در صورت تمام شدن پرونده با نامه و تائید قاصی شعبه ؟؟ پولش را بگیرد که حق البوق یهم دادگاه را هم که اصولا 50% است واریز به خزانه بنماید !! درست مثل قبض پارکینگ و یا برگه ملاقات در اداره ها !! که دم درب برگه میگرفتی و وقتی ملاقتت تمام میشد با مسئول باید امضاء کند تا از درب خارج شوی !! اینطوری که فعلا هست وکلا خیلی هایشان پول کلان میگیرند و پرونده ها را معطل میکنند نا خدای ناکرده بیشتر بگیرند و اکثر پرونده ها هم توسط موکلین تمام نمیشود و تحویل چند وکیل بعلت کم کاری وکیل میدهند و کل هزینه را وکیل بجیب میزند چون در جائی ثبت نمیشود !!!

نمای روز

داغ

صفحه خبر - وب گردی

آخرین اخبار

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت پارسینه هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد