گوناگون

موادمخدر و الکل؛ علت مرگ مهرداد اولادی

پارسینه: سخنگوی قوه قضائیه گفت: بر اساس نظریه پزشکی قانونی علت مرگ مهرداد اولادی مصرف مواد و الکل بوده است.

به گزارش فارس حجت‌الاسلام محسنی اژه‌ای در خصوص آخرین وضعیت پرونده مهرداد اولادی و ستایش قریشی، گفت: برای مهرداد اولادی پرونده‌ای تشکیل شد و پزشکی قانونی علت فوت را چیزی مطرح کرد که خلاف صحبت‌های اولیه یعنی خودکشی بود.

وی گفت: بر اساس نظریه پزشکی قانونی علت مرگ مهرداد اولادی مصرف مواد و الکل بوده است.

وی افزود: در مورد پرونده ستایش قریشی هم پزشکی قانونی نظر داده و پرونده آماده صدور کیفرخواست و قرار مجرمیت است که این هفته یا نهایتاً هفته آینده کیفرخواست صادر می‌شود، یکسری تحقیقاتی هم از نظر روانی در حال انجام بود که رو به پایان است.

یکی از خبرنگاران گفت در زمان تبلیغات مجلس برخی نمایندگان و نامزدها مسائلی را مطرح کردند که دولت عنوان کرده مصداق نشر اکاذیب است حتی زاکانی حرف‌هایی زده که دولت شکایت کرده آیا صحت دارد که اژه‌ای گفت: در ادوار مختلف افراد بسیاری علیه یکدیگر شکایت می‌کنند و پرونده‌های مختلفی در این زمینه در دستگاه قضایی مطرح است. یک زمانی معاونت حقوقی دولت از 9 نفر نماینده مجلس شکایت کرد که برخی از این افراد چون روحانی بودند پرونده به دادگاه ویژه روحانیت ارسال شد.

اژه‌ای تصریح کرد: مواردی بوده است که گاهی وقت‌ها شاکی وسط کار رضایت می‌دهد اما گاهی هم موضوع جنبه عمومی دارد که دادستان وارد می‌شود.

ارسال نظر

  • Anahita

    يعني لازمه راجع به ادم فوت شده اينجوري صريح باشين لازم بود اينجوري جار بزنين؟

  • ناشناس

    کمی به فکر خانواده آن مرحوم باشید !

  • شیرین صفوی

    ببینم فقط گزارش فوت ایشون رو اینقدددددر دقیق و موشکافانه زدید دیگه !!!!! بعد اسم چند هنرپیشه و فوتبالیست تو پارتی رو با الفبای فارسی میزنید!!!!بعد بابک زنجانی رو میزنید ب. ز عجیبا غریبا

  • ناشناس

    خيلي خوبست كه به مردم اينگونه آگاهي ميدهيد
    جوانان بايد بدانند چه كساني را الگوي خود قرار داده اند...!

  • ناشناس

    نباید این طور رسانه ای میشد

نمای روز

داغ

صفحه خبر - وب گردی

آخرین اخبار

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت پارسینه هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد