گوناگون

پیروزی ارتش سوریه در مقابل داعش نزدیک است

پارسینه: عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه عربستان دست پنهان آمریکا در منطقه خاورمیانه است گفت: عملکرد ارتش سوریه بسیار خوب است و پیروزی آنها در مقابل داعش نزدیک است.

هاجر چنارانی با اشاره به سیاست دوگانه آمریکا در قبال دست داشتن عربستان در حادثه 11 سپتامبر اظهار داشت: دست آمریکا برای دنیا رو شده است و همه می دانند که هر آسیبی که در خاورمیانه رخ می دهد و هر جایی که آمریکا حضور دارد، عربستان این کشور را همراهی می کند .

نماینده مردم نیشابور و فیروزه در مجلس دهم شورای اسلامی تاکید کرد: در واقع عربستان قدرت اجرایی آمریکا در منطقه است و می توان گفت که عربستان دست پنهان آمریکا در خاورمیانه است و سعودی ها از سوی واشنگتن تغذیه فکری می شود .

وی در این باره که مردم آسیب دیده از حادثه 11 سپتامبر درخواست خسارت دارند و آمریکا چطور می تواند از همپیان خود در منطقه خاورمیانه حمایت کند، گفت: با توجه به قدرت و گستردگی که آمریکا در دنیا دارد، هر موضوعی را که بخواهد به خورد مردم می دهد و می تواند آنها را قانع کند تا دست از درخواست خسارت و جبران حادثه 11 سپتامبر بردارند .

چنارانی به نقش منفی عربستان در منطقه خاورمیانه اشاره کرد و اظهار داشت: عربستان سیاست های خصمانه آمریکا را در منطقه پیاده می کند و امروز که منطقه با داعش درگیر است باید تاکید کرد که داعش در واقع نیروی 70 کشور در جهان است که حلب با آن دسته و پنجه نرم می کند و باید عربستان دست از اسپانسری داعش بردارد .

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی با اشاره به سفر اخیر به سوریه گفت: ارتش سوریه عملکرد خوبی دارد اما داعش جنگ روانی راه انداخته است که باعث شده اخبار درست به گوش مردم نرسد با این حال موفقیت ارتش سوریه نزدیک است.

منبع: خبرگزاری خانه ملت

ارسال نظر

نمای روز

داغ

صفحه خبر - وب گردی

آخرین اخبار

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت پارسینه هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد