گوناگون

روایت روحانی از رفاقت ۵۰ ساله با رهبر انقلاب

پارسینه: رئیس جمهور که برای دفاع از کابینه پیشنهادی خود به مجلس رفته بود، به شایعاتی که درباره بستن لیست وزرا مطرح بود، پاسخ داد.

رئيس جمهور در حمايت از کابينه پيشنهادي دولت دوازدهم، در بخشي از سخنان خود با اشاره به اينکه پس از مشورت هاي فراوان و ارزيابي عملكردها و هماهنگي در مسير اعتدال ۱۷ نفر از مديران ارشد كشور را با توجه به محدوديت هاي موجود و جميع جهات به مجلس معرفي كردم، افزود: من به همه آنها اعتماد دارم و مطمئنم كه توانمندي هاي خود را براي كمك به مردم به كار خواهند گرفت.

او در ادامه به برخي شايعات درباره بستن ليست کابينه پاسخ داد و گفت: بنده در معرفي ۱۷ وزير تحت فشار هيچ جناح و حزب و تشكلي نبودم. همه جناح ها پيشنهادهاي شفاهي و كتبي داشتند اما هيچ فشاري نبوده است. همچنين شايعاتي نسبت به اينكه ليست وزرا با رهبري در ميان گذاشته شده است، عنوان شد که شايعه درستي نبوده است.
رئيس جمهور با تاکيد بر اينکه من آنچه در دولت دوازدهم انجام مي دهم،‌ عينا در دولت يازدهم هم عمل كرده‌ام، ادامه داد: رهبري، بزرگ ما هستند و به عنوان كسي كه ۵۰ سال است با او رفاقت دارم، معمولا درباره مسائل مهم با ايشان مشورت مي‌كنم و ايشان هم با كمال محبت نظر مي‎دهند.

به گفته وي، معرفي وزرا در چارچوب قانون است و رئيس جمهرو ۱۷ وزير را به مجلس معرفي مي‌كند. انشاالله در فرصت باقي مانده وزير علوم را معرفي مي کنم. بعد از انتخاب وزرا من براي اين وزارتخانه سرپرست نصب خواهم كرد و بعد وزير را معرفي مي كنم.

منبع: خبرآنلاین

ارسال نظر

نمای روز

داغ

صفحه خبر - وب گردی

آخرین اخبار

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت پارسینه هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد