گوناگون

توضیح لاریجانی درباره «تصویب ۲۰ دقیقه‌‌ای برجام در مجلس»

پارسینه: رئیس مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی امروز توضیحاتی درباره نحوه بررسی برجام در مجلس ارائه کرد.

حجت‌الاسلام احمد سالک نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی امروز (یکشنبه ۱۶ اردیبهشت) پارلمان، در مخالفت با لایحه اصلاح قانون مبارزه با پولشویی، خطاب به علی لاریجانی که ریاست جلسه را برعهده داشت، گفت: یادمان باشد که اعلام کردند برجام در ۲۰ دقیقه در مجلس تصویب شد؛ این برای مجلس خوب نبود، امروز هم اجازه چنین مسئله‌ای داده نشود.

علی لاریجانی نیز در پاسخ به اظهارات نماینده اصفهان، گفت: برجام دو ماه در مجلس مورد بررسی قرار گرفت. فراکسیون‌های مختلف و دبیرخانه شورای عالی امنیت ملی ساعت‌ها درباره آن بحث کردند که نتیجه آن در مجلس رأی‌گیری شد. بر روی این موضوع مانور ندهید، زیرا ما هم مجبور هستیم که توضیح دهیم دو ماه بر روی آن بیرون از مجلس و خارج از جلسه علنی کار شده است.

منبع: خبرگزاری تسنیم

ارسال نظر

  • سبحان شاهمرادی اصولگرا

    مجلس برخلاف نظر کمیسیون بررسی برجام؛برجام ننگین را تصویب کرد و به برهان های منتقدان گوش نکرد و الان هم همه ی برجام سازان را خدا رسوا ساخته هست و به جای عذرخواهی کردن به رهبری و مردم طلبکار هم شده اند

  • ناشناس

    آقای لاریجانی عذر بدتر از گناه نیاورید وقتی میگویید دو ماه بر روی برجام بررسی کرده اید خود و نمایندگان مجلس را بیشتر زیر سوال میبرید چون انتقاد و ایراد مردم به هئیت مذاکره کننده این است که چرا چنین تفاهم نامه ای را امضاء کرده اند که اول ایران همه تعهداتش را انجام داده و هیچ ضمانتی برای اجرای تعهد طرف مقابل پیش بینی نکرده است که حالا دیوانه ای به نام ترامپ پیدا شده و بگوید برجام را قبول ندارم و دست ما چنین خالی باشد.مثلا چرا به عقل هئیت مذاکره کننده نرسیده به جای بتون ریزی قلب راکتور اب سنگین اراک آن را با نظارت آژانس پلمپ بکنند تا بعد از لغو تحریم و برقراری روابط بانکی ان را از گردونه خارج کنند در حالی که ما کل تهعدات مان را انجام داده و حالا هم انها زیر همه چیز زده اند. و وقتی شما می گویید با کار کارشناسی و دو ماه بررسی برجام را پذیرفته و به آن رای داده اید معنایش این است که این اشکالات عمده و اساسی فقط منحصر به مغز کوچک چمد نفر تیم مذاکره کننده نبوده و نمایندگان مردم هم این خبط بزرگ را متوجه نشده و شریک جرم آنها هستند.

  • سجاد

    از همان ابتدا مشخص بود که ایران به طرف مقابل امتیازهای ویژه داده و در مقابل یک سری وعده و امتیاز گرفته که بعداً مشخص شد طرف مقابل به برخی از آن ها پایبند نیست و برخی را نصف و نیمه اجرا کرده و در مقابل ما به تمام تکالیف مان عمل کردیم این خود نشانه ضعف برجام برای ما است و تا حالا در عمل به ضرر ما تمام شده.

نمای روز

داغ

صفحه خبر - وب گردی

آخرین اخبار

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت پارسینه هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد