گوناگون

الاخبار لبنان:افزایش قیمت نفت، زیان ایران از تحریم های جدید را جبران می كند

به گزارش ایرنا از بیروت، روزنامه الاخبار طی خبری با این عنوان كه هرگونه هدف قرار دادن ایران قیمت جهانی نفت را به بیش از 150 دلار در هر بشكه می رساند، نوشت: قیمت نفت خام برنت در بازار جهانی به بالاترین سطح خود در نه ماه گذشته رسیده است.

به نوشته این روزنامه، این افزایش قیمت در سایه اعمال تحریم های جدید اقتصادی آمریكا و علاوه بر آن تصمیم اتحادیه اروپا به منظور قطع واردات نفت ایران كه قرار است از تیرماه سال آینده به اجرا در آید، صورت پذیرفته و مهم تر آنكه ایران در اقدامی پیش دستانه صادرات خود را به این كشورها قطع كرده است.

بر اساس این گزارش، 'ایان تایلور' مدیر عامل شركت 'فیتول' كه یكی از بزرگترین شركت های خرید و فروش نفت جهانی است، گفته است: رسیدن قیمت نفت به بیش از 120 دلار ضررهای ایران را كه در قبال قطع صادرات به اروپا متحمل می شود، به شكل كامل جبران می كند.

وی ادامه داد: به اعتقاد من با وجود این افزایش قیمت هایی كه شاهد هستیم، آنها به موفقیت مورد نظر خود دست خواهند یافت.

تایلور در ادامه سخنان خود با اشاره به اینكه قیمت جهانی نفت از 107 دلار برای هر بشكه در ابتدای سال گذشته میلادی، امروز به قیمتی بیش از 120 دلار رسیده است، خاطر نشان كرد: اعلام این تصمیم ایران به منظور قطع صادرات به اروپا عامل اصلی این افزایش چشمگیر بوده و به اعتقاد من در كوتاه مدت شاهد كاهش قیمت نخواهیم بود.

ارسال نظر

  • l

    حالا الاخبار لبنان شد سند ما :))
    اسم لبنان کفایت میکنه برای درک خیلی چیزا

نمای روز

داغ

صفحه خبر - وب گردی

آخرین اخبار

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت پارسینه هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد