گوناگون

امام جمعه بندرعباس: رسانه هاي خبيث بی بی سی و رادیو فردا دزدان سرگردنه هستند

خبرگزاری دانشجو نوشت:


آیت الله غلامعلی نعیم آبادی امروز یكشنبه در خطبه های نماز عید سعید فطر با بیان اینکه پذیرش خبرهای منتشره از رادیوهای معاند موجب بدگمانی به گروه ها و پشیمانی است، اظهار داشت: افرادی كه بصورت مغرضانه از طریق رسانه های بی بی سی، رادیو فردا، رادیو كلن و امثال اینها برنامه هایی علیه ملت ایران تنظیم می كنند، موفق نخواهند شد.
وی در ادامه بیان داشت: متاسفانه برخی از افراد به رسانه ها و خبرهای دروغین دشمن اعتماد می کنند این در حالی است که پذیرش خبرهای منتشره از رادیوهای معاند و خبیث موجب بدگمانی و آسیب رسیدن به گروه ها و جامعه و پشیمانی می شود.
امام جمعه بندرعباس رسانه های خبیث بی بی سی و رادیوفردا را رسانه های دزدان سرگردنه دانست که زمینه های كوتای 28 مرداد را بوجود آوردند و جنایات كنونی آنها در سوریه نمونه ای از خباثت این رسانه هاست.
بی بی سی و رادیو فردا آلوده ترین جریان ها را اداره می كنند
آیت الله نعیم آبادی در بخش دیگری از سخنان خود تصریح کرد: آلوده ترین و بی رحم ترین جریان ها را شبکه های بی بی سی و رادیو فردا اداره می كنند و این از دشمنی آشکار آنها در انتشار اخبار دروغین راهپیمایی روز جهانی قدس و 22 بهمن مشخص است.
نماینده مردم هرمزگان در مجلس خبرگان رهبری در ادامه سخنان خود با بیان این سوال که آیا این شبکه های دروغین تعداد واقعی راهپیمایان در روز قدس و 22 بهمن را به دنیا مخابره می کنند؟ اظهار داشت: خیر این شبکه جز دشمنی و خباثت علیه این نظام به چیز دیگری فکر نمی کنند.
وی همچنین رواج تمسخر دیگران در جامعه را مورد انتقاد قرار داد و گفت: هیچ کس حق ندارد اقوام مختلف را مود تمسخر قرار دهد زیرا این رفتار دشمنان را خوشحال می کند.

ارسال نظر

نمای روز

داغ

صفحه خبر - وب گردی

آخرین اخبار

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت پارسینه هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد