گوناگون

رویکرد خاص رسانه های ائتلاف "۲+۱" درباره نشست وحدت قم

رویکرد خاص رسانه های ائتلاف "2+1" درباره نشست وحدت قم

پارسینه: امروز برخی رسانه های حامی یک کاندیدای خاص دو خبر نشست وحدت جامعتین و تشکیل کمیته "2+1" را با یکدیگر تلفیق کرده اند تا اینطور وانمود کنند جامعتین وارد مباحث تعیین مصداقی شده و از کاندیدای ایشان و کمیته "2+1" حمایت خواهند کرد.

سفر قم آيت‌الله مهدوي‌كني دبيركل جامعه روحانيت مبارز و خبر تشکیل كميته مشترك انتخاباتي جامعتين حواشی رسانه ای مختلفی را به دنبال داشته است.

به گزارش پارسینه، در خبري كه در ساعات پاياني روز جمعه هفته گذشته از سوي پايگاه اطلاع‌رساني جامعه مدرسين حوزه علميه قم منتشر شد جزئیات دقیقی از نشست مشترک جامعتین منتشر نشد اما خبرنگار پارسینه مطلع شد در این دیدار اعضای جامعتین بر ضرورت وحدت میان اصولگریان تاکید کرده و بنا بر این شد که فعلا درباره تعیین مصداق کاندیدای مورد حمایت بحث و گفتگویی صورت نگیرد. همچنین قرار شده است نشست آینده با میزبانی آیت الله مهدوی کنی در تهران برگزار شد.

گفتنی است امروز برخی رسانه های حامی یک کاندیدای خاص دو خبر نشست وحدت جامعتین و تشکیل ائتلاف "2+1" را با یکدیگر تلفیق کرده اند و سعی کردند اینطور وانمود کنند جامعتین وارد مباحث تعیین مصداقی شده و از کاندیدای ایشان و ائتلاف "2+1" حمایت خواهند کرد.

ارسال نظر

نمای روز

داغ

صفحه خبر - وب گردی

آخرین اخبار

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت پارسینه هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد