گوناگون

تشریح دیدار جبهه مردمی اصلاحات با عارف

پارسینه: وی اضافه کرد: همچنین در این دیدار تأکید شد که نباید دیگران را حذف کنیم، چرا که این مسئله عین دیکتاتوری است و باید حضور پرقدرت در انتخابات ریاست‌جمهوری و شوراها داشته باشیم.

محمد زارع فومنی دبیرکل جبهه مردمی اصلاحات عصر امروز و در حاشیه دیدار با محمد رضا عارف نامزد احتمالی ریاست جمهوری، اظهار داشت: دیدار دوستانه‌ای با آقای عارف داشتیم و اهداف جبهه مردمی اصلاحات و همچنین دغدغه‌های اقتصادی و فرهنگی خود را مطرح کردیم.

دبیرکل جبهه مردمی اصلاحات با بیان اینکه معتقدیم همه اصولگرایان باید وارد صحنه شوند و کسی حق قهر کردن ندارد، تصریح کرد: خود آقای عارف نیز تأکید کردند که هیچکس نباید قهر کند و همه باید حضور داشته باشند تا اجماع صورت گیرد اما اجماع نباید روی شخص خاصی باشد بلکه به نظرات همه گروه‌ها باید احترام گذاشته شود.

وی اضافه کرد: همچنین در این دیدار تأکید شد که نباید دیگران را حذف کنیم، چرا که این مسئله عین دیکتاتوری است و باید حضور پرقدرت در انتخابات ریاست‌جمهوری و شوراها داشته باشیم.

فومنی همچنین در خصوص کاندیداتوری عارف و اینکه وی چه نظری در این رابطه دارد، یادآور شد: عارف یکی از گزینه‌های احتمالی انتخابات ریاست‌جمهوری است و وی می‌گوید که افتخار می‌کنم که در انتخابات به عنوان کاندیدا شرکت داشته باشم و افتخارم این است که ورود پیدا کنم و این مجالس آغاز شود اما تصمیم نهایی را خود آقای عارف خواهند گرفت.

منبع: خبرگزاری فارس

ارسال نظر

  • حسن خزائی

    باسلام
    باتوجه به اینکه بنده نیز در این جلسه حضور داشتم جناب آقای دکتر عارف فرمودند این جلسه داخلی و خصوصی است مطلبی از آن در بیرون درج نکند وهرچه که لازم باشد خودم به رسانه ها خواهم گفت ولی متأسفانه برخی از دوستان نمی دانم چرا اجازه نمی دهند خود میزبان این مطالب را بیان کند وبر خلاف اصول امانتداری با مطبوعات از مطالب آن جلسه صحبت می کنند!

نمای روز

داغ

صفحه خبر - وب گردی

آخرین اخبار

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت پارسینه هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد