گوناگون

عکس: پوستر ترسناک شرکت مخابرات برای تبریک روز جهانی مخابرات!

عکس: پوستر ترسناک شرکت مخابرات برای تبریک روز جهانی مخابرات!

به گزارش آي تي آپديت به نقل از پایگاه خبری گیگا نیوز ،‌روابط عمومی شرکت مخابرات ایران با چاپ و انتشار پوستری عجیب به مناسبت فرا رسیدن روز جهانی مخابرات، به خانواده های ایرانی در برابر تهدید کودکانشان در محیط وب ،‌هشدار داد.

در این پوستر که گویا بیش تر برای هشدار دهی به خانواده ها در مورد تهدید کودکانشان در محیط وب تهیه شده است تا تبریک روز جهانی ارتباطات ،‌ تصویر کودکی را مصور کرده است که پشت یک کامپیوتر ،‌در حالی که لبخند به لب دارد ،‌مشغول به کار است و سایه سیاه رنگی عجیبی !! مانند یک جن ، پشت سر وی قرار گرفته است . ‌

انتشار این پوستر در کلیه مراکز مخابراتی ایران و هم چنین قرار گیری آن در رو به روی ساختمان مرکزی وزارت ارتباطات ایران در خیابان شریعتی تهران ،‌ موجبات تعجب برخی از فعالان صنعت فناوری ارتباطات را فراهم کرده است .

انتظار می رفت ،‌وزارت ارتباطات برای تبریک گویی فرا رسیدن روز جهانی مخابرات و جامعه اطلاعاتی به فعالان این صنعت ،‌از رویه و پوستر بهتری استفاده می کرد و این موضوع را به مخاطبان القا نمی کرد که هر کودکی در ایران ،‌مورد تهدید از طریق وب قرار دارد.

کاش شرکت مخابرات ایران ،‌به جای این هشدار ،‌موضوع کندی سرعت اینترنت و شکاف دیجیتالی در کشور را مورد بحث و بررسی و نمایش تصویری در پوستر قرار می داد.

ارسال نظر

نمای روز

داغ

صفحه خبر - وب گردی

آخرین اخبار

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت پارسینه هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد