گوناگون

"اصولگرایان در انتخابات، اصلاح‌طلبان را دست‌کم نگیرند"

پارسینه: سیدکمال‌الدین سجادی با بیان اینکه "جناح اصلاح‌طلب از طیف‌های وسیعی تشکیل شده است"، اظهار کرد: بخشی از آنها هنوز فعال هستند، در مجلس حضور دارند و دارای روزنامه هستند.

دبیرکل جامعه اسلامی کارمندان گفت: اصلاح‌طلبان در انتخابات آینده یک قطب محسوب می‌شوند و اصولگرایان نباید این قطب را دست کم بگیرند

سیدکمال‌الدین سجادی با بیان اینکه "جناح اصلاح‌طلب از طیف‌های وسیعی تشکیل شده است"، اظهار کرد: بخشی از آنها هنوز فعال هستند، در مجلس حضور دارند و دارای روزنامه هستند.

وی تاکید کرد: فضای سیاسی کشور برای آن دسته از اصلاح‌طلبانی که اهل فتنه نبودند و خطوط قرمز را رد نکردند باز است و این افراد منعی برای حضور در عرصه انتخابات آینده ندارند اما به هر ترتیب باید این نکته را در نظر بگیریم که یک عده از اصلا‌ح‌طلبانی که به عنوان فتنه‌گر و عوامل فتنه هستند مشکل قانونی دارند.

دبیرکل جامعه اسلامی کارمندان با اشاره به احتمال حضور اصلاح‌طلبان در انتخابات ۹۲ اظهار کرد: اصلاح‌طلبان در انتخابات آینده یک قطب محسوب می‌شوند و اصولگرایان نباید این قطب را دست کم بگیرند و به نظر من رقیب اصلی اصولگرایان در انتخابات آینده، اصلاح‌طلبان هستند.

سجادی همچنین با اشاره به فضای سیاسی کشور خاطرنشان کرد: هرچه به انتخابات نزدیک می‌شویم فضایی سیاسی بازتر می‌شود؛ اگرچه فضا بر اصلاح‌طلبانی که محکمات نظام را قبول دارند و به قانون اساسی پایبند هستند، بسته نیست.

وی درباره اظهارنظر برخی که معتقدند اصولگرایان در انتخابات آینده به یک رقابت درون خانوادگی روی می‌آورند، گفت: ممکن است طیف‌های مختلف اصولگرایی سلایق مختلفی داشته باشند اما در کلیت، اصولگرایان مشترکاتی دارند و یکی از استراتژی‌های آنها اصلا این است که تمام کسانی که در مظان کاندیداتوری هستند، از بین خود یک نفر را به عنوان نامزد معرفی و بقیه با او همکاری کنند.

سجادی در پایان نیز گفت که هنوز بحث مذاکره با جبهه پایداری و رسیدن به تعاملی با این جبهه مدنظر قرار نگرفته است
منبع: خبرگزاری ایسنا

ارسال نظر

نمای روز

داغ

صفحه خبر - وب گردی

آخرین اخبار

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت پارسینه هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد