گوناگون

تصویب‌نامه سنوات خدمتی شاغلان آموزش و پرورش استثنایی ابلاغ شد

پارسینه: تصویب‌نامه در خصوص سنوات خدمت دولتی شاغلان موضوع تبصره (5) ماده واحده قانون تشکیل سازمان آموزش و پرورش استثنایی ـ مصوب 1369 ـ برای اجرا به وزارت آموزش و پرورش و معاونت توسعه مدیریت و سرمایه انسانی رییس‌جمهور با امضای رحیمی معاون اول رئیس جمهور ابلاغ شد.

سنوات خدمت دولتی شاغلان موضوع تبصره (5) ماده واحده قانون تشکیل سازمان آموزش و پرورش استثنایـی به مدت پنج سال از لحاظ بازنشستگـی به میزان شش سال محاسبه می‌شود.

تصویب‌نامه در خصوص سنوات خدمت دولتی شاغلان موضوع تبصره (5) ماده واحده قانون تشکیل سازمان آموزش و پرورش استثنایی ـ مصوب 1369 ـ برای اجرا به وزارت آموزش و پرورش و معاونت توسعه مدیریت و سرمایه انسانی رییس‌جمهور با امضای رحیمی معاون اول رئیس جمهور ابلاغ شد.

هیئت وزیران در جلسه مورخ 3/10/1391 بنا به پیشنهاد وزارت آموزش و پرورش و به استناد اصل یکصد و سی و هشتم قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران تصویب نمود: سنوات خدمت دولتی شاغلین موضوع تبصره (5) ماده واحده قانون تشکیل سازمان آموزش و پرورش استثنایـی ـ مصـوب 1369 ـ به مدت پنج سال از لحاظ بازنشستگـی به میزان شش سال محاسبه می‌شود.

منبع: خبرگزاری فارس

ارسال نظر

نمای روز

داغ

صفحه خبر - وب گردی

آخرین اخبار

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت پارسینه هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد