گوناگون

"جریان انحرافی روی انتخابات شوراها برنامه‌ریزی کرده است"

پارسینه: سیدی رکنی در پایان با تاکید بر اینکه اواخر اسفندماه کاندیدای مورد حمایت جبهه اصولگرایان اصلاح‌طلب معرفی می‌شود، اظهار داشت: اگر آقای لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی نامزد شود به طور حتم از وی حمایت می‌کنیم.


سید علی سیدی رکنی دبیرکل جبهه اصولگرایان اصلاح‌طلب اظهار داشت: ما سفرهای انتخاباتی خود را شروع کرده‌ایم و هم اینک نیز در استان کرمان حضور داریم و بنا داریم تا 22 بهمن‌ماه ستاد‌های انتخاباتی خود را در 11 استان افتتاح می‌کنیم.

وی افزود: ماتوجه خود را بیشتر متوجه انتخابات شورا‌های اسلامی شهر‌ها قرار داده‌ایم چراکه معتقدیم جریان انحرافی بر روی انتخابات نیز سرمایه‌گذاری کرده است.

دبیرکل جبهه اصولگرایان اصلاح‌طلب با بیان اینکه برای انتخابات شوراها لیستی جداگانه و اختصاصی ارائه می‌کنیم، تصریح کرد: تا پایان سال‌جاری در تمام شهرهای کشور دفتر و نمایندگی خواهیم داشت.

سیدی رکنی در ادامه گفت: جبهه اصولگرایان اصلاح‌طلب در یازدهمین انتخابات ریاست جمهوری مصمم است از یک کاندیدای ولایت‌مدار مطلق حمایت ‌کند نه یک کاندیدای ولایت‌مدار ادواری.

وی همچنین به حمایت جبهه اصولگرایان اصلاح‌طلب از محموداحمدی‌نژاد در انتخابات دور دهم ریاست جمهوری اشاره کرد و گفت: ما از حمایتمان پشیمان نیستیم بلکه افتخار می‌کنیم در آن شرایط بهترین عمل را انجام دادیم، امروز شرایط حکم می‌کند که ما یک رئیس جمهور ولایت‌پذیر مطلق داشته باشیم.

سیدی رکنی در پایان با تاکید بر اینکه اواخر اسفندماه کاندیدای مورد حمایت جبهه اصولگرایان اصلاح‌طلب معرفی می‌شود، اظهار داشت: اگر آقای لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی نامزد شود به طور حتم از وی حمایت می‌کنیم.

منبع: خبرگزاری فارس

ارسال نظر

نمای روز

داغ

صفحه خبر - وب گردی

آخرین اخبار

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت پارسینه هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد