گوناگون

فازدوم هدفمندی اجرا شود مردم به خاک سیاه می‌نشینند

پارسینه: اگر فاز دوم هدفمندی یارانه‌ها اجرایی شود مردم به خاک سیاه می‌نشینند از این رو مجلس با اجرای این طرح به شدت مخالف است.

پارسینه - گروه اقتصادی، عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس گفت: اگر فاز دوم هدفمندی یارانه‌ها اجرایی شود مردم به خاک سیاه می‌نشینند از این رو مجلس با اجرای این طرح به شدت مخالف است.
غلامعلی جعفرزاده در گفت‌ و گو با پارسینه درباره عیدانه احمدی نژاد به مردم در آستانه نوروز و نیز مرحله دوم هدفمندی یارانه‌ها اظهار کرد: باید پرسید رییس جمهور تاکنون به اثرات تورمی کدامیک از اقداماتی که انجام داده توجه کرده است.
وی افزود: پرداخت یارانه نقدی به مردم عامل اصلی تورم در جامعه است در حالی که پیش از اجرای فاز اول هدفمندی یارانه ها اکثر فعالان اقتصادی در مورد اثرات تورمی هدفمندی یارانه ها به دولت هشدار داده بودند اما توجهی نشد.

جعفرزاده با بیان اینکه حتی اگر دولت به صورت پرداخت الکترونیک هم یارانه‌ها را به حساب مردم می‌ریخت قطعاً تورم کمتری ایجاد می کرد، اظهار کرد: ضعف علمی در تیم اقتصادی دولت عامل اصلی تورم و به تبع آن رکود در جامعه است.

عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس اظهار کرد: توصیه ها از سوی کارشناسان و مقام معظم رهبری به دولت شده است که بار علمی خود را افزایش دهد اما دولت توجهی ندارد و خود آقای رییس جمهور معتقد است به تمام علوم آشنایی دارد و اخیراً هم گویا هوس کرده به فضا برود.

جعفرزاده درباره اجرای فاز دوم هدفمندی یارانه ها توسط دولت تاکید کرد: به شدت با اجرای این مرحله مخالف هستیم، ما در برابر مسایل کشور وظیفه داریم و شکی نیست اگر این مرحله از هدفمندی یارانه ها اجرایی شود، مردم به خاک سیاه می نشینند، چندین لایه از اقشار مردم نابود می شود و خانواده ها از هم پاشیده خواهد شد.

وی افزود: این روش درست نیست و عجول بودن این دولت یکی از مشکلات آن است زیرا می خواهد یک شبه ره صد ساله برود در حالی که در همین هدفمندی یارانه ها باید به مرور و تدریج این کار را انجام می داد نه اینکه یک شبه به اجرای طرح بپردازد.

ارسال نظر

نمای روز

داغ

صفحه خبر - وب گردی

آخرین اخبار

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت پارسینه هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد