گوناگون

حبیبی: به دنبال ائتلافی بزرگتر از ائتلاف سه‌گانه هستیم

پارسینه: محمد نبی حبیبی دبیرکل حزب موتلفه اسلامی در خصوص فعالیت حزب متبوعش در انتخابات ریاست‌جمهوری و شوراها گفت: سیاست این حزب همراهی و ائتلاف با سایر اصولگرایان است و معتقدیم در این دوره از انتخابات باید ائتلافی بزرگ با محوریت روحانیت تشکیل شود. براین اساس موتلفه تمام تلاش خود را برای شکل گیری این ائتلاف به کار خواهد بست تا اصولگرایان با ائتلاف در انتخابات ریاست جمهوری و شوراها شرکت کنند.

دبیر کل حزب موتلفه اسلامی با بیان اینکه فراگیر شدن ائتلاف اصولگرایان از شکستن آرا جلوگیری می‌کند، از تلاش حزب متبوعش برای تشکیل ائتلاف بزرگ اصولگرایان با محوریت روحانیت خبر داد.

محمد نبی حبیبی دبیرکل حزب موتلفه اسلامی در خصوص فعالیت حزب متبوعش در انتخابات ریاست‌جمهوری و شوراها گفت: سیاست این حزب همراهی و ائتلاف با سایر اصولگرایان است و معتقدیم در این دوره از انتخابات باید ائتلافی بزرگ با محوریت روحانیت تشکیل شود. براین اساس موتلفه تمام تلاش خود را برای شکل گیری این ائتلاف به کار خواهد بست تا اصولگرایان با ائتلاف در انتخابات ریاست جمهوری و شوراها شرکت کنند.

وی اضافه کرد: اگر ائتلاف بزرگ شکل گیرد، از تعدد نامزدها در جریان اصولگرا جلوگیری می شود و آرا شکسته نمی شود و به سبد نامزد ائتلاف بزرگ ریخته خواهد شد.

دبیر کل حزب موتلفه اسلامی درباره اینکه این ائتلاف بزرگ چه زمانی تشکیل خواهد شد، اذعان داشت: معتقدم باید هرچه زودتر این ائتلاف تحقق پیدا کند و ما در موتلفه، اصولگرایان را به این ائتلاف دعوت می کنیم. ضمن آنکه باید حداکثر تا پایان سال جاری این ائتلاف تشکیل شود، اما این بستگی به احزاب و تشکل های دیگر دارد.

حبیبی همچنین در خصوص ائتلاف سه گانه اصولگرایان تصریح کرد: وقتی که از ائتلاف سخن می گوییم، منظورمان فراگیری آن است. البته ما به ائتلاف سه گانه احترام می گذاریم، اما به دنبال ائتلافی بزرگتر و فراگیر هستیم تا تشکل های اصولگرا در دایره این ائتلاف قرار گیرند.

وی در رابطه با تعیین نامزدهای حزب موتلفه در انتخابات شوراها نیز گفت: فعلا ما در حزب نامزدی را تعیین نکردیم و بر این باوریم برای تعیین نامزدها باید با تشکل های اصولگرا مذاکره کنیم تا در این مذاکرات احزاب و تشکل‌های سیاسی نظرات و دیدگاه‌های خود را در خصوص فهرست انتخاباتی بیان کنند.
منبع: تسنیم

ارسال نظر

نمای روز

داغ

صفحه خبر - وب گردی

آخرین اخبار

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت پارسینه هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد