گوناگون

۸۵ هزار کارگر ساختمانی در انتظار سهام عدالت

پارسینه: مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان مازندران با اشاره به توزیع سهام عدالت کارگران این استان تاکید کرد: تلاش ما این است که تا پایان سال، سهام عدالت 85 هزار کارگر ساختمانی پرداخت شود.

مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان مازندران با اشاره به توزیع سهام عدالت کارگران این استان تاکید کرد: تلاش ما این است که تا پایان سال، سهام عدالت 85 هزار کارگر ساختمانی پرداخت شود.

علی بابایی کارنامی اظهار کرد: اگر بودجه سنواتی سهام عدالت در سال ۹۲ محدود نشود و سیاست دولت در این خصوص تداوم یابد، کارگران به صورت ماهانه سود سهام عدالت خود را دریافت می‌کنند.

وی با بیان اینکه تشکل‌ها باید در مسیر کار و تولید قرار بگیرند، گفت: قرار گرفتن تشکل‌ها در مسیر کار و تولید و تجهیز آن‌ها به دانش روز موجب حرکت قانونمند آن‌ها در محیط کار و تولید می‌شود و خوشبختانه این برنامه به عنوان یکی از اولویت‌های اساسی وزارت کار در دست انجام است.

بابایی افزود: رویکرد دولت ارج نهادن به تشکل‌های کارگری و تعاونی است و مجموعه تلاش‌ها به این سمت است که اندیشه‌ تشکل‌ها در مسیر کار و تولید قرار بگیرد.

مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان مازندران در عین حال مشکلات کارخانه نساجی مازندران را ثمره خصوصی‌سازی و وضع مقررات دولت‌های گذشته دانست و افزود: بار‌ها با تشکیل کارگروه‌های متعدد به رفع مشکلات این کارخانه و پیگیری مطالبات کارگران پرداخته‌ایم.

منبع: خبرگزاری ایسنا

ارسال نظر

نمای روز

داغ

صفحه خبر - وب گردی

آخرین اخبار

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت پارسینه هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد