گوناگون

چه کسانی در روز اول برای انتخابات ریاست جمهوری ثبت نام کردند؟

چه کسانی در روز اول برای انتخابات ریاست جمهوری ثبت نام کردند؟

نام نویسی از داوطلبان چهاردهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری از ساعت هشت صبح امروز در وزارت کشور آغاز شد.

پارسینه:   زنگ آغاز ثبت نام از داوطلبان انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری از ساعت ۸ صبح امروز به صدا درآمد. با دستور وزیر کشور، درب‌های ستاد انتخابات در خیابان فاطمی به روی داوطلبانی که خود را در قامت ریاست جمهوری دیده‌اند باز شد. با توجه به تمهیدات اندیشیده شده، تنها داوطلبانی توانستند وارد محل اصلی ثبت نام شوند که واجد شرایط ۱۲گانه اعلامی از سوی ستاد انتخابات کشور در اطلاعیه شماره ۱ بودند.

صباغیان، مقتدایی، کواکبیان، حشمتیان و سعید جلیلی از جمله چهره‌های سیاسی بودند که در روز نخست در انتخابات ریاست جمهوری ثبت نام کردند.

قبل از آنکه «سعید جلیلی» وارد وزارت کشور شود، هواداران وی با در دست داشتن بنرهای حمایتی خود، منتظر او بودند.

از دیگر حواشی حضور عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام در ستاد انتخابات کشور که مورد توجه رسانه‌ها قرار گرفته بود، حضور «امیرحسین ثابتی» نماینده مردم تهران در مجلس دوازدهم بود. خبرنگاران از ثابتی پرسیدند که آیا همراهی وی با یک نامزد انتخاباتی ریاست جمهوری، مشکل‌ساز نخواهد بود؟ که وی در پاسخ به این سؤال تصریح کرد: کسانی که قانون را به ضد قانون تبدیل می‌کنند همان کسانی هستند که سال ۹۶ وقتی آقای ظریف در قامت وزیر امور خارجه به صورت غیرقانونی رفت کنار روحانی و سخنرانی کرد، سکوت کرده بودند.

لحظه حضور مصطفی کواکبیان در وزارت کشور

مصطفی کواکبیان نیز با حضور در وزارت کشور برای رقابت در انتخابات ریاست جمهوری پیش رو ثبت نام کرد. دبیرکل حزب اصلاح طلب مردم‌سالاری پس از ثبت نام در انتخابات ریاست‌جمهوری گفت که نام دولتی که او می خواهد با آن وارد عرصه انتخابات شوم، «دولتِ مردم‌سالار» است.

لحظه حضور سعید جلیلی برای انتخابات ریاست جمهوری

سعید جلیلی عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام با مراجعه به ستاد انتخابات کشور، برای نامزدی چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری ثبت نام کرد.

حشمتیان: «دولت رفاه» را تشکیل می‌دهم

رئیس خانه احزاب پس از ثبت نام در چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری، گفت: نام دولت من، «دولتِ رفاه» خواهد بود.

صباغیان در انتخابات ثبت نام کرد

«محمدرضا صباغیان» نماینده دوره یازدهم و دوازدهم مجلس شورای اسلامی، اولین ثبت نام‌کننده انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری وارد ستاد انتخابات کشور شد.

عباس مقتدایی داوطلبی خود در انتخابات را اعلام کرد

«عباس مقتدایی» نماینده اصفهان در مجلس شورای اسلامی با حضور در ستاد انتخابات کشور برای انتخابات چهاردهمین دوره ریاست‌جمهوری ثبت نام کرد.

171180877 (1)

 

 

منبع: ایرنا

ارسال نظر

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    نمای روز

    اخبار از پلیکان

    داغ

    حواشی پلاس

    صفحه خبر - وب گردی

    آخرین اخبار