گوناگون

انتخابات تمام شد اما مرخصی قالیباف تمام نشد

انتخابات تمام شد اما مرخصی قالیباف تمام نشد

محمدباقر قالیباف رئیس مجلس که برای ایام تبلیغات انتخابات مرخصی گرفته بود و با آنکه انتخابات تمام و حتی نتیجه انتخابات هم اعلام شد اما قالیباف امروز در مجلس حضور نیافت.

به گزارش پارسینه؛ امروز یکشنبه دهمین جلسه علنی مجلس و اولین جلسه علنی مجلس بعد از انتخابات ریاست جمهوری است که جلسه ساعت 8:02 آغاز شد. 

این جلسه با حاشیه هایی روبرو بود. 

-حمیدرضا حاجی بابائی نائب رئیس اول مجلس زنگ آغاز جلسه را در حالی در ساعت  8:02 با 230 نماینده به صدا درآورد که 60 نماینده در این جلسه غیبت و یا تاخیر داشته و یا در مرخصی بودند. 

-با آنکه 60 نماینده در صحن مجلس حضور نداشتند اما تنها اسامی هفت نماینده بعنوان غائب از تریبون مجلس اعلام شد.  

- اسامی امیر حیات مقدم، سید یحیی سلیمانی، عمران عباسی، سید احسان قاضی زاده، زینب قیصری، مصطفی مطورزاده و سید کریم معصومی بعنوان غائب از تریبون رسمی اعلام شد. 
 
-محمدباقر قالیباف که در انتخابات ریاست جمهوری کاندیدا بود و از روز یکشنبه 20 خرداد در صحن مجلس حاضر نشد و اعلام شد قالیباف در ایام تبلیغات انتخابات ریاست جمهوری مرخصی گرفته است. اما امروز یکشنبه که 2 روز از انتخابات گذشته و حتی نتیجه انتخابات هم اعلام شده و قالیباف حتی به دور دوم انتخابات راه نیافت، اما به مجلس نیامد.  

-رضا مرداد صحرایی وزیر آموزش و پرورش که امروز در صحن مجلس گزارشی در خصوص اتخاذ تدابیر لازم برای سال تحصیلی 1403-1402 به نمایندگان ارائه ارائه می داد، مرتب اعداد و ارقام را اشتباه اعلام می کرد و سپس خود، اشتباه اش را تصحیح می کرد. بعنوان مثال در هنگام جذب معلمان حق التدریسی گفت: «...قرار بود معادل 112 هزار معلم را از طریق حق التدریس جذب کنیم، معادل 15 هزار معلم را، عذرخواهی می کنم، 12 هزار معلم را از طریق تدریس عوامل اجرایی تامین کنیم».

 

منبع: برهان نیوز

ارسال نظر

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    نمای روز

    اخبار از پلیکان

    داغ

    حواشی پلاس

    صفحه خبر - وب گردی

    آخرین اخبار