گوناگون

وزارت اطلاعات اطلاعیه داد؛

شناسایی و بازداشت ۱۴ تروریست داعشی در ۴ استان کشور

شناسایی و بازداشت ۱۴ تروریست داعشی در ۴ استان کشور

روابط عمومی وزارت اطلاعات اعلام کرد: طی سلسله عملیات‌های انجام‌ شده توسط ادارات کل اطلاعات استان‌های تهران، البرز، فارس و خوزستان، تعداد ۱۴ نفر از عناصر هدایت‌شده از سوی گروهک آمریکایی-صهیونیستی موسوم به «داعش خراسان» شناسایی و با دستور مرجع قضایی بازداشت شدند.

به گزارش پارسینه و به نقل از ایسنا، متن اطلاعیه وزارت اطلاعات به شرح زیر است:

به استحضار ملت شریف ایران می‌رساند طی سلسله عملیات‌های انجام‌ شده توسط ادارات کل اطلاعات استان‌های تهران، البرز، فارس و خوزستان با همکاری جامعه اطلاعاتی کشور، تعداد ۱۴ نفر از عناصر هدایت‌شده از سوی گروهک آمریکایی-صهیونیستی موسوم به «داعش خراسان» شناسایی و با دستور مرجع محترم قضایی بازداشت شدند.

متهمین مورد اشاره در چند روز اخیر با هدف انجام عملیات‌های تروریستی و به‌صورت غیرقانونی وارد کشور شده بودند. 

از این تعداد ۷ عنصر داعشی در استان فارس و ۷ تروریست دیگر در استان‌های تهران، البرز و خوزستان دستگیر شدند. نتایج حاصل از تحقیقات و بازجویی‌ها متعاقباً منتشر خواهد شد. 

در آستانه اربعین حسینی از عزاداران حضرت اباعبدالله الحسین (ع) و نیز از متولیان محترم و دست‌اندرکاران مساجد، تکایا، مواکب و هیآت تقاضا دارد با حفظ هوشیاری کامل، هرگونه موارد و تحرکات مشکوک را سریعاً به ستاد خبری وزارت اطلاعات به شماره ۱۱۳ گزارش فرمایند. 

روابط عمومی وزارت اطلاعات

۲ شهریور  ۱۴۰۳

 

ارسال نظر

  • m

    داعش خراسان ، منظور داعش افغانستان هست
    قابل توجه بزرگوارانی که مدام افغانستان را برجسته می کنند
    اولاً که مفاخر علمی ایران قدیم ، ایرانی هستند بلخ و بخارا و سمرقند و غزنین و ... در زمان حیات ابن سینا و مولانا و سنایی و... شهرهای و استانهای ایران بزرگ قدیم بودند ، افغانستان و تاجیکستان و... استانهای ایران قدیم بودند!
    ثانیاً در حال حاضر افغانستان در کنار معدود شیعیان دوستدار اهل بیت و ایران که غالباً متولد و تربیت شده ایران هستند، انبوهی تروریست دشمن اهل بیت و ایران به نام داعش خراسان تربیت می کند
    جالب است که معتقدند که خراسان باید به افغانستان ملحق شود!
    حالا بازم هم خطبه بخوانید و جاهلانه از افغانستان حمایت کنید
    و در کسوت نمایندگی مجلس به مرز ایران که شما را از افغانستان جدا کرده ، مرگ بفرستید!!!

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت پارسینه هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    نمای روز

    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت پارسینه هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    داغ

    صفحه خبر - وب گردی

    آخرین اخبار