گوناگون

توزیع کارت عفاف در میان جوانان مشهدی

معاون فرهنگی و اجتماعی شهرداری مشهد از توزیع کارت عفاف میان جوانان مشهدی خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر در مشهد، محمد صادق مرکبی بعد از ظهر پنج شنبه در نشست خبری در محل شهرداری مشهد افزود: شهرداری مشهد در راستای غنی سازی اوقات فراغت جوانان مشهدی اقدام به توزیع کارت عفاف میان جوانان مشهدی کرده است.

معاون فرهنگی و اجتماعی شهرداری مشهد خاطر نشان کرد: جوانان مشهدی با ارائه این کارت به هر کدام از مراکز تفریحی اعم از کوهستان پارک شادی، باغ وحش، موزه علوم، فیزیک سرا، استخر و سینما پیروزی می توانند از تخفیف 50 درصدی استفاده کنند و همچنین توزیع این کارت ها از سوی مساجد و پایگاه های اوقات فراغت شهرداری مشهد صورت می گیرد.

مرکبی در ادامه با اشاره به نقشه فرهنگی و اجتماعی شهرداری منطقه 9 اظهار داشت: این نقشه که حاوی اطلاعات مراکز فرهنگی، هنری، مذهبی و ورزشی در سطح منطقه است به همراه معرفی برنامه های اوقات فراغت در تابستان که توسط سازمانهایی مانند آموزش و پرورش، کانونهای فرهنگی و هنری، مساجد و بسیج برگزار می شود تحت عنوان راهنمای جامع اوقات فراغت تهیه و توزیع می شود.

ارسال نظر

نمای روز

داغ

صفحه خبر - وب گردی

آخرین اخبار

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت پارسینه هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد