گوناگون

کتک کاری شدید در سخنرانی احمدی نژاد

پارسینه: پس از پایان سخنرانی رئیس جمهور در مراسمی که در سفر استانی دولت تحت عنوان " نقش جوانان در خلق حماسه سیاسی " برگزار می شود بین طرفداران و مخالفان مشایی درگیر شدید فیزیکی رخ داد.

جنوب نیوز: در جریان چهارمین سفر استانی هیئت دولت به استان اصفهان پس از سخنرانی محمود احمدی نژاد در مراسمی که در دور جدید سفرهای استانی تحت عنوان " نقش جوانان در خلق حماسه سیاسی " برگزار شد موضع گیری هایی بین طرفداران و مخالفان مشایی بوجود آمد.

قضیه از آنجا بالا گرفت که یکی از جوانان حاضر در سالن در پایان سخنرانی احمدی نژاد برخاست و گفت شما در یکی از دیدارهایتان بین داشجویان گفتید که "چشم انتظار یاران 84 خود هستیم" بنده به شما اعلام می کنم ما سال 84 یار شما بودیم، هنوز هستیم و همواره خواهیم بود.

به نوشته بولتن؛ در این لحظه تعدادی از حاضران در سالن شعار " احمدی زنده باد - مشایی پاینده باد" سر دادند که در مقابل مخالفان مشایی با شعار" مرگ بر ضد ولایت فقیه " پاسخ دادند که بعد از آن طرفداران مشایی شعار " سید علی زنده باد - مشایی پاینده باد " سر دادند، شعاری که پیش از این در اوایل جلسه با عنوان " احمدی زنده باد - مشایی پاینده باد" عنوان شده بود و همچنین شعار دادند " احمدی مشایی - دو یاور ولایی"

پس از پایان سخنرانی احمدی نژاد و ترک سالن بین طرفداران و مخالفان مشایی درگیری شدیدی رخ داد که منجر به دخالت نیروی انتظامی و بازداشت تعداد زیادی از حاضران میشود.

ارسال نظر

  • ناشناس

    مردم را بیچاره کردن

  • ناشناس

    این دیگه چه وضعشه بسه کنید این کارای بچه بازی رو

نمای روز

داغ

صفحه خبر - وب گردی

آخرین اخبار

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت پارسینه هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد