گوناگون

فیلم سینمای «ستون ۱۴» با مالکیت مدیرعامل پارسینه روی پرده رفت

فیلم سینمای «ستون 14» با مالکیت مدیرعامل پارسینه روی پرده رفت

فیلم سینمایی «ستون 14» که مالکیت اثر آن در اختیار مدیرعامل پارسینه است، روی پرده سینماها و اکران آنلاین پلتفرم های اینترنتی قرار گرفت.

به گزارش «پارسینه»، سازمان امور سینمایی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی طی نامه ای اعلام کرد که حمیدرضا اسکندری، مدیرعامل هلدینگ رسانه ای پارسینه، مالکیت اثر «ستون 14» را در اختیار گرفته است.

حمیدرضا اسکندری

«ستون 14» فیلم سینمایی به کارگردانی امیرحسین همتی است که مجوز اکران آن در سینماهای سراسر کشور صادر شده و اکران آنلاین آن در پلتفرم های اینترنتی همچون فیلیمو هم در جریان است. در این فیلم میترا حجار، روزبه حصاری، میلاد رحیمی و مهسا باقری به هنرنمایی پرداخته‌اند.

همتی، کارگردان فیلم، درباره ساخته خود به خبرگزاری مهر گفت: «ستون ۱۴» یک فیلم اجتماعی است که برای آن رده سنی بالای ۱۵ سال هم در نظر گرفته شده است.  بخش‌هایی از این فیلم فضای خشنی دارد و از این منظر این فیلم را می‌توان متفاوت از دیگر فیلم‌های سینمای ایران بدانیم. در عین حال با توجه به موضوعی که فیلم دارد و بازی‌های خوبی که گروه بازیگران ارائه کرده‌اند، امید داریم مردم آن را دوست داشته باشند و تماشای آن را به یکدیگر توصیه کنند.

علیرضا قاسم خان، تهیه کننده «ستون 14»، درباره رده سنی 15+ برای این فیلم توضیح داد: این موضوع از اختیار ما خارج است و تشخیص اداره نظارت و ارزشیابی سازمان سینمایی بود که خشونت در فیلم را دلیل این عملکرد اعلام کردند، اما از نظر من هر فیلم درام دارای چنین صحنه‌هایی است.

کسب مالکیت اثر «ستون 14» توسط حمیدرضا اسکندری می تواند خبر خوبی برای صنعت نیمه جان سینمای کشور باشد. اسکندری بیش از چهار دهه در عرصه مطبوعات کشور فعالیت کرده و هم اکنون مالکیت هلدینگ رسانه ای پارسینه را در اختیار دارد که علاوه بر «پایگاه خبری پارسینه»، ده ها رسانه آنلاین و چاپی دیگر را هم در برمی گیرد.

ارسال نظر

  • شیرین صفوی

    با عرض سلام خدمت پارسینه وپارسینه ای ها و آرزوی توفیق برای این رسانه خوب و مردمی ، هیچ میدونستید مدیر عامل محترم شما چقدر شباهت به آلفرد هیچکاک داره !!؟؟ یک بار میخواستم. بگم ولی حالا دیگه توفیق اجباری شد که این مطلب رو به عرض برسونم خدا رو شکر که فیلم هیجانی هم ساخته شد من یکی که ارادت ویژه به شما دارم و آشنایی من با شما از بدو تاسیس این رسانه خوب و عزیز هست امید که زیر سایه حق و پرچم همیشه پاینده ایران اسلامی موید و موفق باشید. ارادتمند کاربر شیرین صفوی

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت پارسینه هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    نمای روز

    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت پارسینه هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    داغ

    حواشی پلاس

    صفحه خبر - وب گردی

    آخرین اخبار